Pędzle od BPS- recenzja

14:38


Byłam bardzo szczęśliwa, gdy zobaczyłam, że listonosz trzyma przesyłkę od Born Pretty Store. Zamówiłam tym razem zestaw pędzli. Ogólnie była to taka "próba", ponieważ dużo koleżanek chciałoby sobie zamówić, ale boją się, że dostaną jakieś badziewie. Idąc na urodziny przyjaciółki złożyliśmy się na pędzle od Real Techniques. Koszt tego to jakieś 80-100 zł, a tutaj? Wychodzi to dużo taniej. Za zestaw 7 pędzli zapłacimy jakieś 22 zł + przesyłka = ok 30zł. :) Brzmi kusząco, prawda? Psss... poza tym wpisując przy zamówieniu ten kod MNRT10 dostajecie ode mnie 10% rabatu!

Nawiązując do pędzli: nie zawiodłam się! Przyszły bardzo dobrze zapakowane. Każdy pędzelek miał osobą folię ochronną. Są bardzo praktyczne. Wykonane są z syntetycznego włosia, za to bardzo miękkiego, przyjemnego w dotyku i co (moim zdaniem) nie drapiącego po twarzy.
Trzymają się naprawdę dobrze, a samo używanie sprawia ogromną przyjemność. Godne zauważenie jest również to, że te mniejsze pędzle są sztywne, przez co można bardziej profesjonalnie stworzyć swój makijaż.
W dodatku musicie przyznać, że wyglądają naprawdę uroczo! :)




Drugą rzeczą jaką znalazłam w paczce był "prezent niespodzianka", który zawiera trzy rzeczy do makijażu. Jest to bardzo fajna rzecz dla osób, które lubią nowości i niespodzianki.
Moim zdaniem najciekawsza rzecz w tym zestawie to te sztuczne, kolorowe rzęsy. Postanowiłam odłożyć na półkę. Będą czekały na jakiś bal przebierańców, czy coś...
Rozbawiła mnie tak samo paleta "do szybkiego makijażu". Wystarczy przyłożyć te kartoniki do powiek i ta da! Mamy gotowy makijaż. :)







You Might Also Like

26 komentarzy

  1. Widać, że są świetne :) Naprawdę zachęcająca cena. Poza tym podoba mi się jak każdy z pędzli jest zabezpieczony, zapakowany. Czy mogłabyś podać stronę, z której zamawiałaś pędzle?

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pedzle sa super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja:)
    Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD.
    Pytania znajdują się na moim blogu.
    Gratuluję! :)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie jestem przekonana do chińskich pędzli, kiedyś się an takie skusiłam i dostałam uczulenia, a dodatku strasznie wypadało z nich włosie.. :(
    ale te wygladają naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują, ostatnio szukam pędzli, czas na wymianę staroci :)
    Chętnie skorzystam z Twojego rabatu i wyprobuje te perełki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują, ostatnio szukam pędzli, czas na wymianę staroci :)
    Chętnie skorzystam z Twojego rabatu i wyprobuje te perełki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle wyglądają na zrobione porządnie. Wypada z nich włosie?
    Hmm zastanawiam się czy ich nie spróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te pierwsze pedzelki I jak narazie sa super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. współpracowałam raz z nimi - nie byłam zadowolona, ale muszę przyznać, że pędzle wyglądają na bardzo solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez muszę wreszcie zakupić pożądny zestaw pędzli, bo na obecna chwile każdy jest z innego świata, kilku brakuje i nie ma możliwości człowiek dokładnie się ogarnąć :D pozdrawiam gorąco ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne pędzle :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo :) Słyszałyśmy o tej firmie, ale nie wiedziałyśmy, że są tam tak ciekawe rzeczy :D ^^ Te pędzelki na prawdę fajne, a rzęsy super na festiwale :) GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja przyjaciółka zamawiała te pędzle, jest z nich mega zadowolona. Mówiła że nawet piorąc je nic się z nimi nie dzieje :) Myślę, że spiszą ci się na medal :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pędzle, sama się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny ten zestaw pędzli!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ten zestaw pędzli!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe są te pędzle :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dość długiego czasu szukam jakiegoś dobrego zestawu pędzli i ten niezwykle mnie zainteresował. Twoja opinia jeszcze bardziej mnie przekonała i chyba sobie go zamówię, haha ! :D

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena bardzo zachęcająca to muszę przyznać. Chyba się na nie skuszę, bo kolorek pędzli jest cudny ♡ Kolorowe rzęsy- genialne jeśli chcesz zrobić jakąś kolorową sesje zdjęciowa :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek tych pędzli a rzęsy są śmieszne i bardzo fajne! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zestaw pędzli :)
    Obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ zapraszam, możesz zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super ten zestaw do szybkiego makijażu ♥ pędzle wyglądają bardzo ładnie, a te rzęsy tez są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pędzle - śwoetny jest ich kolor!
    Wow, a o takiej "palecie" jeszcze nie słyszałam ;) Działa?

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.