Hej, to ja....

18:31

No hej! 

~...~ Zapewne w tej chwili większość z was zadaje sobie pytanie w stylu: dlaczego kolejna nastolatka postanowiła założyć bloga, skoro już takich dzieciarni w internecie jest pełno? ~...~

Chyba nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie to ja stałam się tą "kolejną nastolatką", ale sądzę, że na wasz dylemat- "Co Ty tutaj robisz?" odpowiem doskonale! :))

Jak wiadomo Internet jest siecią, w której każdy z nas może wyrazić to jak się czuje; wyrzucać z siebie myśli, które nie dają nam spokoju; niektórzy ludzie czują się tutaj pewniej, śmielej i nawiązują w ten sposób relacje z innymi osobami. Znajdą się i tacy, którzy piszą co myślą tutaj- w Internecie, ponieważ wśród rodziny czy znajomych nie maja w tym poparcia, a jak wiadomo:
~SIEĆ ZBLIŻA LUDZI~
Natomiast co robię tutaj ja: zwykła, prosta dziewczyna? Otóż no właśnie (!!): osobiście należę do grupy ludzi, która stara się przekonać innych do tego, aby nie bali się być tym kim są! Pomagać w pogoni za marzeniami, szczęściem oraz własnymi przekonaniami. Większość z nas się tego po prostu boi, ucieka mówiąc: nie uda się. 
UDA SIĘ! Pamiętajcie, ~OPTYMIZM~ to jedna z najważniejszych cech charakteru. :)) Dzięki niej naprawdę można daleko zajść ~wiem to z własnego doświadczenia~
Postanowiłam również wyrazić w ten sposób siebie, swoje myśli i emocje, którymi rzadko kiedy mogę się z kimś podzielić. 

Właściwie, kim ja jestem, że śmiem was pouczać?!
No więc siemka. Jestem Agata, ale wolę jak mówi się do mnie Aq <czyt. Aku>. 7 stycznia skończyłam 15 lat. Trenuję siatkówkę od dwóch lat, kibicuję SKRZE Bełchatów. Interesuję się troszkę fotografią, poniekąd literaturą i muzyką. Jestem optymistyczna, nawet bardzo. Szczera ~zawszę mówię to co myślę, a ludzie mają mnie przez to za bezczelną gówniarę~, lojalna, wrażliwa (...) w sumie mogłabym wymienić tych zalet od groma, ale wiadomo, człowiek jak to człowiek: wady posiadać musi! :)  Jestem czasem podła, moja empatia czasem ~do niektórych osób~ zanika, wredna etc...
Chyba to na tyle, jeżeli chodzi o moją osobę i o to co powinniście na jej temat wiedzieć w tej chwili...;) Mam nadzieję, że mimo wszystko w jakimś tam stopniu was tym zainteresowałam i pozostaniecie moimi stałymi czytelnikami! ;)


      DO NASTĘPNEGO! :-*
Miłego wieczoru..;) 




Ps. Jeżeli macie jakieś pytania napiszcie je w komentarzach, z miłą chęcią udzielę na nie odpowiedzi następnym razem.
Możecie również zostawić tematy, które chcielibyście, abym przeanalizowała i opisała w kolejnym poście.. ^^




You Might Also Like

14 komentarzy

  1. oby tak dalej :p życzę powodzenia. jak na pierwszy post jest genialnie i tego sie trzymaj! ;) badz sobą bo takich osób malo... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego aq? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. moze napisz cos w stylu "milosc przez neta-ma sens czy nie?" milo by bylo to przeczytac ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czytał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać Twojego aska więc tu też będę zaglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieke ze to nie będzie kolejny psycho blog z pocietymi lapami -.- wkurza mnie to juz pisz z Glowa dziecko -.- mam dosyć blogów fashion albo psycho albo anime żal po prostu -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zaczela się twoja przygoda z siatkowka? Również sie nią zajmuje ;) chce żebyś się pokazala ;) dodaj jakies zdjęcia na ltorym xie qidac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fascynujące !!
    Ale ta Aq Kreatywna :*

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.