LBA!

12:30

Liebster Blog Award w roli głównej? 


Dziękuję Kasi z  <KLIK>  za nominację do LBA. Bardzo cieszę się, że mogę wziąć udział w tej cudownej zabawie. Dzięki niej wiem, że moje wysiłki zostały przez kogoś zauważone i docenione! ;) 



Oto moje odpowiedzi:
1. Co najbardziej lubisz robić?
Grać w siatkówkę, pisać posty na blogu, podróżować, czytać książki, a przede wszystkim spotykać się z Michałem. 

2. Czym się interesujesz? 
Siatkówką, fotografią, literaturą i muzyką.
Siatkówkę trenuję od 2 lat, we wrześniu zacznie się trzeci rok mojej przygody. Kibicuję SKRZE Bełchatów. :)
Z książek czytam głównie fantaste. 

3. Masz rodzeństwo? 
Tak, mam o 5 lat starszego brata, Rafała. 

4. Jak wyrażasz siebie?
Staram się odzwierciedlać to w różny sposób.
Mam bardzo specyficzne zachowanie, nie lubię robić z siebie kopii. Mam swój wzór, ale nie kopiuję jego zachowania. Mam zawsze swoje zdanie w różnych kwestiach i nie poddaje się, by go bronić. 

5. Ulubiona książka?
Trudno wyłonić zwyciężczynie, ale myślę, że moje serce nie podbiła książka, a cała ich seria.
"Dary Anioła" Cassandra Clare. Polecam! ;)

6. Co najbardziej pamiętasz ze swojego dzieciństwa? 
Chyba najbardziej (i jednocześnie najlepiej) wspominam to jak biegałam jako takie małe dziecko po łąkach, lasach od rana do wieczora, a w mojej głowie nie było miejsca na komputer. 
Ahh... Ile bym dała, żeby czasem poczuć się znów jak dziecko. Cieszyć z każdej tęczy i promyka słońca. ;)

7. Co chcesz robić w przyszłości? 
Chciałabym otworzyć hotel, albo chociaż w jakimś pracować. ;)
Chciałabym również dużo podróżować, więc zawód przewodnika też wchodzi w grę. ;)

8. Jak spędzasz wakacje? 
Obecnie w domu. Czasem chodzę do kuzyna, porozmawiać itd.
Często spotykam się z chłopakiem. 
W poniedziałek wyjeżdżam w Karkonosze, więc może być ciekawie. ;) 

9. Co podoba Ci się w twojej miejscowości? 
Jest tutaj ładnie, kolorowo. Jeździ mało aut, więc jest spokój i cisza. Jest gdzie spacerować. 

10. Co w sobie najbardziej lubisz? 
Zdecydowanie swoją szczerość. Myślę, że to jest bardzo ważna cecha, a skoro ktoś ją posiada staje się wartościowym człowiekiem.

11. Spełniasz swoje marzenia?
Tak, staram się. Jestem człowiekiem strasznie upartym w dążeniu do celu. ;)

Nominowane przeze mnie blogi:


Pytania, które wam zadaje:
  1. Czego Ci brakuje?
  2. Jesteś sobą, czy zakładasz maski?
  3. Dotkliwa porażka?
  4. Kim jest człowiek, którego podziwiasz i dlaczego? 
  5. Jaki masz stosunek do uzależnień typu nikotyna, alkohol, narkotyki?
  6. Co oznacza Twoje imię? (Przykładowo: Wiktoria- Victoria- zwycięstwo).
  7. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?
  8. Kto był Twoim idolem w dzieciństwie? 
  9. Czego najbardziej nie lubisz robić?
  10. Piosenka, która dobrze Ci się kojarzy to?
  11. Twój największy życiowy sukces?

Linki z odpowiedziami zostawiajcie w komentarzu. :) 





You Might Also Like

10 komentarzy

  1. gratuluje nominacji !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://gaba-strawberrygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi! Kiedyś również zrobiłam LBA na swoim blogu :D ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i powodzenia :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś szczerą osobą to dobrze, w naszym poście napisaliśmy o udawaniu i o tym, że dobrze jeszcze mówić to, co się myśli i czuje :)
    Ciekawym planem na przyszłość jest otwarcie własnego hotelu, oby Ci się to udało wcześniej i w mniejszych trudach niż Rosi ;)
    Pozdrawiam!
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się takie libstery czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.