Moja motywacja- DIY

22:13

Tak jak obiecałam wam w tamtym tygodniu przedstawiam swoje sposoby, które pomagają mi odkrywać pokłady wiary w siebie. Wiem, że pierwsze kroki są trudne, ale wszystko da się zrealizować! <Mój poprzedni post> polegał na udowodnieniu temu, że jest to realne i osiągalne, a więc do dzieła! 

Po pierwsze, motywujące PLAYLISTY z muzyką. Mogą się w niej znaleźć utwory, które kojarzą się nam z pozytywną energią, szczęściem i wiarą w siebie. Na mojej liście znajdują się mini innymi takie utwory jak: 


Jest milion filmów i książek, które pokazują jak wiele można osiągnąć dzięki wierze w siebie. Dla mnie czytanie czegoś takiego, bądź oglądanie jest naprawdę ogromna pomocą w dążeniu do zwiększenia pewności siebie. Stawiam się na miejscu bohatera, działam wyzwaniu razem z nim i wiecie co? Daję radę! 

Książki: 
  • "Stary człowiek i morze" 
  • "Delirium" - Trylogia
  • "Igrzyska Śmierci" - Trylogia 


Filmy:
  • "Igrzyska Śmierci" 
  • "Niezgodna"
  • "Gwiazd naszych wina" (Chodzi mi głównie o fragment, w którym Hazel wspięła się na szczyt Domu Anny mimo choroby płuc oraz moment, w którym walczyła i życie  w szpitalu). 
  • "Charlie" 
  • "Bestia" 
  • "Sztuka Dorastania" 


W internecie znajdziemy również miliony motywatorów oraz cytatów. 
"Wielu życiowych rozbitków to ludzie, którzy nie zdawali sobie sprawy, jak bliscy są sukcesu, kiedy się poddali…" Thomas Edison "Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się lęk". Osho 
"Brak wytrwałości – to zawsze, w jakiejś części przynajmniej, brak wiary". Henryk Elzenberg




Jednak dużą rolę w moim przypadku odgrywa słoiczek sukcesów, ponieważ nic tak nie daje wiary w siebie jak nasze dokonania! To jest taka spirala, która nakręca nas do działania. Przez większość czasu wydaje nam się, że tak naprawdę nic nie osiągamy i prowadzimy zupełnie przeciętne życie. W sumie, też tak sądziłam. Od pewnego czasu zaczęłam zapisywać swoje małe i duże sukcesiki i zauważyłam jak w wielu sytuacjach udaje mi się pokonać własne słabości i jak często świetnie sobie z czymś radzę. Dzięki temu odkryłam rzeczy, w których jestem serio dobra. Myślę, że takie otworzenie słoika po kilku miesiącach będzie na pewno bombą motywacyjną! :) 




Do wykonania takiego motywacyjnego słoiczka będziemy potrzebowali: 
Nożyczki,
klej,
wstążkę,
bibułę w dwóch kolorach, 
słoiczek, 
biała kartka. 

Na samym początku wycinamy dwa, dosyć równe kawałki z bibuły (najlepiej kwadratowe). 



Następnie przyklejamy jeden kawałek do drugiego. 


Podklejamy to do słoiczka. 


Zawiązujemy wstążką kokardkę.


Piszemy na kartce nasz sukcesik. 


Wycinamy, składamy i wrzucamy go do naszego słoiczka. 


Mam nadzieję, że post wam się podobał. :) Chętnie poczytam wasze pomysły motywacyjne. Podawajcie książki, filmy i piosenki, które pomagają wam w pokładaniu wiary we własne siły! :) 



Zapraszam was również na swój Instagram: nosiemaaq https://instagram.com/nosiemaaq/
Snapchat: nosiemaaq 

Jeżeli post i blog przypadł Ci do gustu zaobserwuj i skomentuj. Wszystko jest dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy! ;) 











You Might Also Like

26 komentarzy

  1. ja mam duży problem ze zrobieniem czegoś :(, chociaż motywacji mi nie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys slyszalam o tym pomysle, i nawet mialam to zrobic, ale wypadlo mi z glowy i teraz spotykam twoj post i znowu mam ochote na cos takiego :)

    Zaoraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady. W trudnych chwilach słucham muzyki. Taki słoiczek tez poprawilby humor. Poza tym jest piękny! Moze jak znajdę czas to sama taki zrobię!
    Zmotywowalas mnie dk przeczytania lektury Stary człowiek i morze "! Jestes wielka!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazd naszych wina uwielbiam , super diy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ostatnio ogladalam film w ktorym koles chcial przeczytac wszystkie 100 najbardziej polecanych ksiazek i byla tam wlasnie ksiazka stary czlowiek i morze! Myslalam ze taka nie istnieje! Pan w filmie bardzo ja sobie chwalil, koniecznie musze przeczytac *.*

    Zapraszam:
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na DIY :D Może wypróbuję ^^

    http://loowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę świetny pomysł z tym słoiczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. oo delirium , no ciekawie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. słoiczek to genialny pomysł i na pewno skorzystam :D
    Zapraszam :)
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/11/halloween-diy-decoration.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysl :D Moze sprobuje cos takiego zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten motywacyjny słoiczek ;)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Igrzyska Śmierci!

    Obserwujemy? Daj znać.
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.