Wracam do blogowania?

20:18

O mojej nieobecności mogę Wam powiedzieć wiele. Nie tylko to, że mi się nie chciało. Straciłam zupełną motywację na pisanie, chęci do czegokolwiek. Przez ten okres mojej nieobecności nie widziałam sensu w niczym, co mnie otaczało. Miałam parę problemów, dużo nauki i wolny czas spędzałam raczej śpiąc, odpoczywając. Nie zajmowałam się niczym konkretnym.
Na napisanie kolejnego posta zbierałam się od jakiś dwóch miesięcy, ale zawsze mówiłam sobie "później", "kiedy indziej"...
Trwało to do dzisiaj! :)

Ogromną motywację dawały mi do tego niektóre osoby. Częste dostawałam pytania "kiedy post?", "czemu już nie piszesz?". Tego było od groma. Moja skrzynka była zapchana. Pytały się też niektóre osoby ze szkoły, a to zdziwiło mnie najbardziej! :)

Chciałabym wam również pokazać rzeczy, które dostałam od Born Pretty Store i dresslink.

Jedna z bluzek od Dresslink'u jest moją ulubienicą! Chodzę w niej bardzo często. Jakościowo jest genialna, wygodna i co najważniejsze- bardzo ładna! :)  Miałam ją na sesji z Mileną. 
















 Ta akurat mniej mi się podoba, jest mniej wygodna. Wyglądała zupełnie inaczej na zdjęciu niż w realu, co akurat moim zdaniem jest dużym minusem! Dobrałam do niej złoty łańcuszek z BPS. 
Rzeczy ze sobą wyglądają cudownie. Jak sądzicie? WISIOREK <KLIK> Bluzka <KLIK>








Na dodatek zdobyłam "kredę do włosów". Fajnie to wygląda, nie zostawia trwałych kolorów, a zmywa się po jednym myciu. W dodatku nie jest drogie! Z łatwością można zrobić sobie pasemka w danym kolorze, bo jest ich od groma! :) <KLIK>

Na każdy produkt BPS macie ode mnie 10% rabatu. Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszecie ten kod MNRT10  :)!
Zachęcam do kupowania produktów! :)





Bardzo proszę o poklikanie w kliki! :)



Z całego serduszka dziękuję czytelnikom za motywację do powrotu! Jesteście wielcy! Przepraszam za moją nieobecność, przysięgam, że to się nigdy więcej nie powtórzy. 

W piątek przedstawię parę spraw organizacyjnych związanych z moim blogiem! :) 

Zapraszam was również na:


Instagrama: nosiemaaq
snapa: nosiemaaq
fanpage: Feel it!
Fotograf: http://bialorude.blogspot.com

Oraz obserwowania mojego bloga! 






You Might Also Like

47 komentarzy

  1. Super ze wracasz! :) i piekne zdjecia!!!
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    bluzka jest czadowa ! te wiązania są mega- robią robotę w calym zestawie <3
    mega poztywne i wesole foty - aż milo oko nacieszyć :)

    bluzka (niedostepna), 4,07$, 2,78$0,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten motywacyjny komentarz!
      Jasne, że wpadnę! :)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia, jednak czekam na jakąś wiosenną stylizację :)
    Wytrwałości w blogowaniu ! :)
    Pozdrawiam
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma taki okres, że mu się nie chce..coś zaczyna się nudzić... ale najważniejsze, że już wróciłaś <3
    Stylizacja super :) Podziwiam, że stałaś w sniegu bez kurtki :D
    Pozdrawiam i zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, cudowna sesja :)
    Powodzenia w powrocie do blogowania, to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sesja bardzo podoba mi się tak biała bluzka :* pozdrawiam :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zimowa sceneria bardzo mi sie odoba:)
    zycze owodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja !!!!
    photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja !!!!
    photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wróciłaś :)
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach...
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna czapka i biala bluzka ! Piekne zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zdarzają mi się te dni kiedy to nic mi się nie chce :)
    Świetna czerwona bluzeczka. poklikałam w linki
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne włosy. Takie dłuugie. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są! Ale maja wady! ;)
      Mimo wszystko dziękuję!:)

      Usuń
  14. To świetnie że wracam i mam nadzieje że pozostaniesz na dłużej :3

    super zdjęcia :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna kobieta z ciebie rośnie <3 powodzenia w blogowaniu :*
    http://zuzannasworek.blogspot.com/2016/04/mniej-popularne.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, obyś miala tyle zapału co teraz i częściej tutaj bywała, chętnie jesze do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sesyjka!
    Bardzo pozytywnie u Ciebie, miło się czyta takie posty :)
    www.sweetsenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś kolejną dziewczyną, która jest dla mnie motywacją. Chcę Ci napisać że pomimo tego, że nie należysz do szczupłych dziewczyn podziwiam Cię za odwagę i to jak pięknie wychodzisz na tych zdjęciach... Sama w ostatnim okresie bardzo przytyłam i ciężko jest mi się z tym pogodzić, jednak gdy patrzę na takie osoby jak Ty, coś się we mnie odblokowywuje i zaczynam wierzyć w to, że również pomimo swojej wagi mogę wyglądać pięknie.
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej motywacyjny komentarz jaki przeczytałam! :)
      Dziękuję, to bardzo miłe! :)
      Cieszę się, że mogłam stać się dla kogoś motywacją!:)

      Usuń
  19. Powiem Ci że ja tez miałam taki okres, ze nic mi sie nie chcialo i wolny czas spedzałam tak jak Ty, czyli odpoczywajac, ale mnie znajomi z tego wyciągneli i bardzo im za to dziękuje. Cieszymy się że wrociłaś. Cudowne perełki pokazałaś w tym poście. BARDZO ŁADNIE w tym wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że wróciłaś :). Bardzo ładny naszyjnik, ten z kotwicą^_ . Ua ta kreda do włosów to supersprawa, kupie sobie taką :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że wróciłaś :). Bardzo ładny naszyjnik, ten z kotwicą^_ . Ua ta kreda do włosów to supersprawa, kupie sobie taką :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy czasem musi zniknąć.. Odpocząć od wszystkiego, oddać się jednej pracy. Ja sama znikam bardzo często, aby wrócić do zadań z przeszłości.
    Próbuję czegoś nowego. :) Zdjęcia wyszły Ci bardzo ładnie.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam czasem ochotę uciec! :)

      Usuń
  23. W takim razie życzę Ci powodzenia w blogowaniu! śliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.