LICZNE ZMIANY

09:43


Długo, naprawdę bardzo długo myślałam co sprawiło, że minęło tyle miesięcy odkąd napisałam post. Już pomijam szczegół, że szkoła, brak czasu. Dużo stresu, dużo problemów, porażek życiowych. Nie będę przecież nikogo tym zanudzała. Jeżeli chcecie mogę napisać o tym osobnego posta.



















Właściwie to przejdźmy do sedna sprawy. Blog po prostu mi się 
znudził. Nie w sensie, że znudziło mi się pisanie, ale znudził mnie jego wygląd. Możecie nie wierzyć, ale pisanie tutaj nie sprawiało mi już
 przyjemności. Byłam coraz bardziej zmęczona z przymusu zaglądania tutaj.

Wiadomo, że wygląd bloga jest ważny. Nie tylko dla osoby, która na nim tworzy, ale i dla czytelnika. Nie chciałabym czytać bloga pisanego czerwono na żółtym, a forma graficzna miałaby odrzucać na samo "dzień dobry".
Nie mówię, że ten szablon jest okropny (bo nie jest), ale jest taki sam. Ciągle taki sam, jaki był i nic się na nim nie zmienia. Ta myśl mnie już nawet przygnębia, a to świadczy o tym, że zdecydowanie potrzebuję zmiany. Marzę o prostym i schludnym wyglądzie, ale zarówno różniącym się od innych.
Jeżeli znacie osoby, które dobrze się znają na tworzeniu szablonów, designach to prosiłabym o kontakt.

Drugą zmianą jest tematyka bloga. Oczywiście nadal będę pisała przemyślenia, zamieszczała zdjęcia i recenzje produktów. Zmiana tematyki pójdzie w innym kierunku, dodam nowe serie. Coś, czego jeszcze u mnie nie było. Czytam dużo książek. Masę. Od kryminałów do romansów. Zawsze żałowałam, że nie mogę się z nikim tym podzielić. Teraz mam szanse. Postaram się przynajmniej raz w miesiącu dodać recenzję jakiejś książki. Planuję nawiązać współpracę z jakimś wydawnictwem. Zna ktoś może właśnie jakieś wydawnictwo, które podejmuje się współpracy z blogerami? :)



 Ostatnio odkryłam, że potrafię piec pyszne ciasta i gotować wspaniałe dania. W dodatku do niczego nie korzystam z pomocy przepisu. Czuję się jak Okrasa, łamię zasady!  Na moim blogu z tego powodu nie zabraknie serii CIY, która po części wiąże się z DIY! W głowie mam naprawdę masę pomysłów! Zacznę je chyba zapisywać, bo pozapominam!
W dodatku mam zamiar tworzyć więcej akcji charytatywnych. Podobnych do poprzedniej mojego autorstwa "Blogerzy dzieciom z domów dziecka". Jedynie co chcę w tym zmienić, to fakt, że pomóc będą mogli wszyscy, a nie tylko blogerzy! :) 

Kolejną fajną sprawą jest to, że rozmyślam nad założeniem kanału na youtube. Jednak jeszcze nie jestem do końca przekonana. Boję się reakcji znajomych, rodziców oraz chłopaka. Ogólnie nie wiem czy dałabym radę mówić do kamery. Jest to naprawdę trudne. Przekonałam się o tym, gdy musiałam nakręcić film do szkoły. Podziwiam takie osoby.
Kolejną sprawą, która mnie od tego odpycha jest brak czasu. Mam go mało, nawet bardzo. Wiem, że po egzaminach byłoby z tym dużo łatwiej, ale miną wakacje i nim się obejrzę stanę w progu nowej szkoły. Z drugiej strony nie wiem czy nie byłoby łatwiej wejść tam już z paroma filmikami, niż zaczynać nagrywać dopiero od września. 



Jak widzicie czeka mnie wiele pracy. Są również dodatkowe sprawy, zmiany, które raczej wyjdą już w praniu. Mam nadzieje, że zaakceptujecie to wszystko. Pamiętajcie, że posty będą pojawiały się zawsze w piątki. Zdjęcia są pozostałościami poprzedniej sesji. Niestety nie miałam kiedy zrobić nowych! :) 











Jeżeli już to jesteś to zaobserwuj, zostaw komentarz i zajrzyj: 
Biała bluzka ze zdjęć: <KLIK>
SNAPCHAT: nosiemaaq
Fotograf: MILENA KWIATKOWSKA


You Might Also Like

77 komentarzy

  1. rewelacyjne zdjęcia i stylizacja ,wyglądasz super ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja i zazdroszczę umiejętności pieczenia :D Nie bój się założyć kanału :) na pewno dasz radę ! nie ma co się przejmować reakcją innych. Myśl o tym co Ty chcesz robić i co sprawia Ci przyjemność :) pozdrawiam :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość tylko ćwicz! :)
      Dziękuję za motywację! :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) Fajny look :) Powodzenia w zmianach :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz naprawdę bardzo dużo ciekawych pomysłów na bloga. Świetnie, że planujesz wprowadzić nowe serie :) Oczywiście życzę udanej realizacji pomysłów :D

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D czekam na post z ciy ♥ i załóż kanał, to świetny pomysł:)
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. w tej stylizacji wyglądasz świetnie ;*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi sie te zdjęcia i stylizacja, mam nadzieję, że nie zmarzłaś za bardzo :) Świetna sesja!
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;)
    http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/nos-dugie-wosy-jak-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia!😀😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z recenzjami ;) Ładne zdjęcia!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis i świetne zdjęcia ! Zostaję tu na dłużej i dodaje do obserwowanych ! :)
    P.S. Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Pozdrawiam,
    Angelika z http://poprostuandzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancja stylizacja bardzo mi się podoba ,ciekawie piszesz zaciekawilo mnie.Powodzenia w blogowaniu
    Pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :D
    nie jesteś ty przypadkiem z poznania ? xd
    okolice w których robiłaś te zdjęcia wyglądają, jak na starym rynku :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są zawsze dobrym rozwiązaniem! Czekam na kolejne wpisy na Twoim blogu, bo zapowiada się ciekawie. Śliczne zdjęcia, bardzo ciekawa sceneria. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
      Zachęcam do wpadania częściej! :)

      Usuń
  15. Hmmm znam to uczucie też tak miałam ze nie brak czasu żadna wymówka blog się stał moja tradycja coś do odpukutowania. Ale jak zaczęłam się nie ograniczać i nie przejmować tym co mogą pomyśleć inni zaczęłam na nową :)
    Kanał na Youtube to jest duże wyzwanie ja się do niego zbieram od kilku miesięcy i coś Mi nie idzie hehe :D
    SLICZNE zdjęcia ! :)
    I trzymam kciuki i czekam na ten przepis z ciast Okraso:)
    Pozdrawiam!

    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacyjne słowa!
      Ja właśnie też zbieram się na to od paru miesięcy. Rozmyśleń ciąg dalszy. Miną pewnie jeszcze 4 lata, a kanału nadal nie będzie! :)

      Usuń
  16. Jak dla mnie wygląd jest oki, ale skoro Ciebie wprawia w monotonie (to pewnie to słowo dobrze by pasowało do całego tego opisu xd) to uważam, że zmiana była by wskazana.
    Recenzje książek - ciekawy pomysł i dobry sposób na przyciągnięcie nowych osób, a może nawet nie wielka szansa dla "pseudo" pisarzy, których mogłabyś przedstawić,znaczy tych, którzy by Ci się spodobali.:)
    - Kącik kulinarny- to już serio Twój blog zyska duży wachlarz tematyczny, ale skoro masz na ten temat wiedzę, czas i chęci, to czemu nie!
    Yt- myślę, że po czasie byś się przełamał :)
    pozdrawiam! :*
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz o tym co lubisz. Wtedy posty będą najlepsza a Ty sama będziesz z nich zadowolona :) Dobrze że wróciłaś do blogowania :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z zaloeniem kanalu ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna stylizacja! :)
    No to życzę Ci tej systematyczności w prowadzeniu bloga.
    Masz mega pomysł ze zrobieniem kanału.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł ze zmianami na blogu ☺ Nie jestem jakaś doświadczona ale jak kiedyś dostałam radę aby zmiany wprowadzać bardzo małymi kroczkami. Trzymam kciuki aby wszystkie Twoje plany się spełniły☺ I radzę Ci nie przejmuj się zdaniem innych rób to co kochasz a inni po prostu muszą to zaakceptować ☺
    Pozdrawiam i jeszcze raz powodzenia 😊
    dzoanablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie powodzenia. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało <3
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow zdjęcia są przepiękne - mają w sobie głębię! Powodzenia w wprowadzaniu zmian ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są cudowne! I trzymam mega kciuki żeby ci się udało :* Powodzenia :) super blog

    http://swiat-oliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie sesje. Genialne zdjęcia, mega artystyczne i takie z głębią.
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Znów bardzo pięknie wyszłaś na zdjęciach. Też uważam, że zmiana małych szczegółów, nawet tych powierzchownych potrafi wpłynąć na człowieka pozytywnie. Ja np. postanowiłam sobie, że za tydzień na przepustce pofarbuje swoje włosy najodważniej i najbardziej ekscentrycznie jak się da
    ... Mam już dosyć po prostu Dominiki, która jest smutna i taka jak wszyscy. Czasem po prostu warto o siebie zadbać i po prostu o wygląd
    Dla mnie to duży krok, ponieważ jestem obecnie w depresji i myślę, że taka zmiana wyjdzie mi na dobre. W końcu jestem ekscentryczną artystką. Trzymam kciuki, byś nie porzuciła bloga <3
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)
      Cieszę się, że walczysz z depresją i wychodzi Ci to na dobre! :)
      Mam nadzieję, że w nowym kolorze włosów będziesz czuła się piękniejsza! :)

      Usuń
  26. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    Gotowanie czy recenzje książek- to fajna odskocznia od stylizacji- ro to, w czym jesteś najlepsza :)
    Sama książki uwielbiam czytać, więc pewnie będą czekać z niecierpliwością :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz, świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że szykuje się tutaj wiele zmian. Jestem bardzo ciekawa części kucharskiej, często testuje przepisy, które zamieszczają blogerki, więc z chęcią takie posty poczytam :) Zmiany niekiedy są potrzebne w naszym życiu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło! :)
      Zapraszam w takim razie częściej, bo przepisy już niebawem! ;D

      Usuń
  29. Przepiękna sesja <3
    Powodzenia w realizowaniu nowych planów! Ja również wprowadzam u siebie pewne nowości... Zmiany są dobre! :)

    Zapraszam! :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... <3
      Przydadzą się! ;)
      I życzę powodzenia w Twoich zmianach! ;)

      Usuń
  30. Bajkowa sceneria, masz bardzo ładne włosy!
    A co do zmian, to w życiu trzeba próbować wszystkiego. A nóż okaże się, że odnajdziemy w sobie kolejną pasję :)
    Pozdrawiam!

    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Słowa motywacji zawsze mile widziane! :)

      Usuń
  31. Ciekawa rewolucja i spoko stylistyka
    Pozytyw

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, super zdjęcia ale widać brzusio nie za zimno? brr mnie aż mrozi :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/marcowanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było zimno, na szczęście fotogram ma sprawne rączki i zdjęcia poszły naprawdę sprawnie! :)

      Usuń
  33. Mi też mój wygląd bloga kiedyś znudził. Jednak mam już coś nowego :) Jeśli chodzi o YT to warto spróbować! Nie dowiesz się czy to lubisz jeśli nie spróbujesz :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia. Zmiany zawsze się przydają, dzięki nim możemy brnąć dalej :)
    Czekam na recenzje książki, bardzo lubię je czytać. Często pomagają mi wybrać coś wartego uwagi :)
    check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz śliczne włosy :) jakie długieeeee <3 stylizacja bardzo fajna :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz sliczne włosy :) bardzo podoba mi się stylizacja :) testujerekomendujekupuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie cudowne zdjęcia <3 I te włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia, świetna notka :)
    Zapraszam do mnie : http://fashionisadiscussion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.