To już jutro... #BTS6

00:00


Powiem wam, że gdybym mogła cofnąć czas o te 2 miesiące, to nie zrobiłabym tego. Czuję, że wakacje wykorzystałam w pełni. Zrobiłam wszystko co planowałam. Dużo czasu spędziłam z moją kuzynką i czworonożnym przyjacielem. Napisałam bardzo dużo postów za zapas, abym w razie jakiejkolwiek komplikacji nie miała strat na blogu.
Wiem, że zapowiadają się teraz 4 lata ciężkiej nauki i przygotowań do egzaminów zawodowych oraz matury. To już jutro stanę w progu nowej szkoły. Nie podchodzę do tego źle. Uważam, że poznam tam wspaniałych ludzi i przeżyję niezapomniane chwilę. Staram się nie stresować. Ciągle powtarzam sobie, że będzie dobrze, bo czemu miałoby być źle? Mam nadzieję, że ten dzień "przed" przynajmniej dla was jest nieco lepszy. Nie? Stresujecie się? W takim razie może te sposoby pomogą Wam wyjść z tego stanu.

Po pierwsze: za wszelką cenę nie myśl o powodzie stresu. Wyrzuć go z głowy. Nawet wspomnienia dają nam możliwość zapomnienia o teraźniejszości. Marz, błądź w chmurach, ale pod żadnym pozorem nie myśl o złych rzeczach.
Drugą sposobem jest ciepła kąpiel lub wypicie ciepłej herbaty. Na mnie działa to niemalże zawsze.
Obejrzyj serial, film lub poczytaj książkę. Mi w zupełności pozwala to oderwać się od rzeczywistości



Jedyne co mi pozostało, to życzyć samej sobie i Wam powodzenia w nowym roku szkolnym. Wracamy już wypoczęci i zdolni do pracy. Wykorzystajcie to. Uczcie się systematycznie i od samego początku, unikniecie tym sposobem niepotrzebnych zaległości. Możecie wykorzystać moje rady.
Pragnę również podziękować, że seria BACK TO SCHOOL, którą stworzyłam specjalnie dla Was została odebrana z takim pozytywnym odzewem. Mimo, że posty pojawiały się codziennie to żaden nie miał mniej niż 20 komentarzy. W dodatku wybiło mi już 300 obserwatorów. Dziękuję, że jesteście. Wasze wsparcie daje mi ogromny powód do radości oraz wielką motywację do rozwoju bloga.
1. #BTS1 - KLIK
2. #BTS2 - KLIK
3. #BTS3 - KLIK
4. #BTS4 - KLIK
5. #BTS5 - KLIK

W dodatku wspaniała osoba przeprowadziła ze mną wywiad o mojej pasji. O dziwo - to nie blogowanie! Możecie go zobaczyć klikając TUTAJ!
A jeżeli sami chcecie udzielić wywiadu, napiszcie do autorki bloga! ;)

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. cudny post. warto czasem odskoczyć od rzeczywistości. ja często odpływam czytając dobrą książkę :)
    zapraszam do siebie olivia-liv-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało ci się dobrze wykorzystać wakacje, brawo dla ciebie.
    Zapraszam teraz serdecznie do mnie na bloga, bo otrzymałaś właśnie nominacje do LBA. Liczę na to, że pytania się spodobają :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcie :) Śliczne buty! Kochana życzę powodzenia w szkole! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nowej szkole ! Ja swoją idealną szkołę znalazłam :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem wywiad i ja podobnie jak Twój chłopak wolę piłkę nożną, ale jak kiedyś kumpel wywiesił siatkę na działce, to całe wakacje spędziłem na siatkówce :) Obecnie przygotowuję się do siłowni, która też dawała mi dużo frajdy, a najwięcej przed lustrem (ah, ten narcyz). Nie no, gry zespołowe to super sprawa i bardzo zbliżają do siebie ludzi, nawet jak jest kwas, to prędzej czy później to się rozmywa i zazębia. Przynajmniej tak było w moim przypadku :) Fajny blog, inspirujesz mnie do działania i rozwijania swojego.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Michał.

    http://wsparciuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam prawdopodobnie ostatnie wakacje już. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm.. nigdy początek szkoły nie był dla mnie czymś stresującym. Wręcz przeciwnie! Nawet jeżeli to była nowa szkoła. Stresowałam się jedynie przed rozpoczęciem drugich studiów, bo tam nie wiedziałam kogo mogę spotkać i jak to będzie wyglądać. Ale starałam się właśnie nie myśleć o tym, czego się obawiam i jakoś przeżyłam ^^
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do szkoły już jako uczeń niestety nie zawitam, ale Tobie życzę powodzenia ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. to fajnie że nie żałujesz wakacji. :)
    moje też minęły fajnie.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to jest, że ja nie potrafię pisać postów na zapas. Zawsze jak coś napiszę, to muszę niemal natychmiast, gdy uznam, że wszystko jest już gotowe na 100% go opublikować. Chyba strasznie mnie korci by zobaczyć jak zareagują na ten post czytelnicy.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również życzę powodzenia w szkole :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje szybko minęły, miejmy nadzieje, że miesiące nauki również szybko zlecą :) Fajny blog :)


    Zapraszam :) http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No no jestem z Ciebie dumna ������ powodzenia w naszej klasie i trzymaj sie mocno ������

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w szkole, szybko zleci. Pamiętam jak szlam do 1 klasy a już idę do 4 :D nawet czas aż za szybko ucieka

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajne szpilki siatkareczko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, super, że fajnie spędziłas wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.