BLOGERZY DZIECIOM Z DOMÓW DZIECKA! 2 EDYCJA!

20:38

Nie wiem czy pamiętacie, ale w zeszłym roku na święta Bożego Narodzenia zorganizowałam akcję dla dzieci z domów dziecka. Nie pamiętacie? Koniecznie musicie to sprawdzić klikając TUTAJ! W tym roku powstała 2 edycja!


Zasady są dokładnie te same jak w zeszłym roku. Zapraszam do wzięcia udziału każdego blogera. Nie interesują mnie cyferki na Twoim blogu. Szukam osób chętnych do pomocy.
Tym razem również wysyłamy karki świąteczne, listy i rysunki. Robimy jednak nieco więcej.
Wspólnymi siłami piszemy książkę, która będzie składała się z naszych wierszy, opowiadań, piosenek i komiksów. Książka zostanie wydrukowana przeze mnie.
Kto potrafi szyć może zrobić maskotki, potem wysyłane są one do mnie, a ja wraz z książką dostarczam je do jednego z Łódzkich domów dziecka.
W dodatku pewien kompozytor tworzy dla dzieci płytę z kołysankami na pianinie. Również dostarczę ją do domu dziecka!

 Adres do siebie (w celu wysłania zabawek) podeślę do pewnych osób w wiadomości prywatnej. Oczywiście wszystkie adresy do domów dziecka, z którymi koresponduję znajdą się na grupie, a Wy będziecie mogli wybrać jeden lub kilka! :)

Jeżeli masz ochotę wziąć udział, zapraszam Cię do grupy, która ciągle żyje! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.

Więc jak, jesteś z nami? :) 


You Might Also Like

18 komentarzy

  1. Masz wielkie serce kochana :)
    Dodam o tym post u mnie aby wieść się rozeszła ok ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG jestem za ! Ale super pomysł, to do dzieła !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ależ wspanialy pomysł! Naprawdę rewelacja :) Z ogromną przyjemnością dołączę do tego przedsięwzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha wkradła Ci się zabawna literówka. :D
    "wysyłamy karki świąteczne"
    karki -> kartki
    Hihi ^^ Szeryf ja na patrolu.

    Uważam to za świetną akcję i chcę się w nią jakoś włączyć. Dołączyłam do Twojej grupy na fb, jak już pisałam spróbuję się jakoś włączyć. Niech dzieciaki poczują, że ktoś o nich myśli. Im to jest mega potrzebne! Na pewno czują się samotne.

    PS. Wydłużyli mi przerwę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja żałuję, że nie ma mnie teraz w Polsce! W domu czeka bowiem tyle zabawek, z których ja już nie skorzystam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, już pisałam Ci że jesteś na prawdę wielką osobą, mimo że masz tyle lat :) Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna inicjatywa :)
    Chętnie dodam swoje 3 grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś naprawdę bardzo dobrym człowiekiem, mało jest teraz takich osób :)
    http://white-lady990.blogspot.com/ zapraszam na mój blog, jestem początkującą blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny. Sama mam ochotę wziąć udział. Do kiedy trwa akcja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny, na pewno wezmę udział w tym roku. Pocztówki czy listy to świetny pomysł. Książka również! A co powiedziałabyś o książce złożonej z listów do dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post <3 i oczywiście piękne zdjęcia :)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowo! Warto pomagać, nie ważne czy to jest mała czy wielka pomoc ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna inicjatywa! Uwielbiam takie akcje :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chetnie wezmę udział w tej akcji.Prowadzę blog literacki dla dzieci. Bajkogród.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chetnie wezmę udział w tej akcji.Prowadzę blog literacki dla dzieci. Bajkogród.

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.