Recenzja rzeczy od ZAFUL + KONKURS!

23:23

FIRMA: KLIK / SZALIK: KLIK / OKULARY: KLIK / CHOKER: KLIK / SUKIENKA:KLIK / PROMOCJA: KLIK
W zeszłym tygodniu otrzymałam już drugą paczkę od <ZAFUL>. Postawiłam tym razem na dopełnienie swojego stylu i jedną rzecz, którą może wygrać jedno z was. O tym na samym końcu!
Muszę przyznać, że paczka jak zwykle przyszła bardzo szybko. Byłam w szoku, gdy po 2 tygodniach od złożenia zamówienia listonosz pojawił się w moich drzwiach.
Wszystko dokładnie zapakowane. Na <okulary> było zupełnie osobne opakowanie, a same owinięte były folią ochronną i wsadzone w kopertę bąbelkową.
Są lekkie, przez co noszenie ich jest wygodne i komfortowe. Pasują niemalże do każdej prostej, jak i bardziej zaawansowanej stylizacji.
Drugą rzeczą jest <szalik>. Prosty, klasyczny szal w kratę. Bardziej używam go jako kocyk, niż do codziennego użytku. Materiał jest bardzo dobry, nie elektryzuje włosów. Miły i przyjemny w dotyku.
Jak to ja - ostatnio nie obejdę się bez <chokera>. Jak poprzednim, tak i tym razem zamówiłam sobie tą cudowną ozdobę. "Sznurówce" uroku dodają złote końcówki.

KONKURS!

Ostatnią już rzeczą jest <sukienka>, której będzie dotyczył ten konkurs.
Co musisz zrobić? Zasady są proste:
1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga,
2. Napisz w komentarzu pod postem dlaczego to właśnie Ty powinnaś wygrać i gdzie wybierzesz się w tej sukience za pierwszym razem.
3. Poklikaj w te 6 linków i napisz do jakich stron Cię przekierowało:


3. Konkurs trwa do 30 listopada 2016 roku.
4. W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające w Polsce, lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie.
5. Organizatorem jestem ja, a sponsorem firma ZAFUL.
6. Sukienka zupełnie nowa, a jej wartość przekracza ponad 80zł.
7. Konkurs trwa również na instagramie, więc proszę się nie dziwić jeżeli wygra jakaś osoba, która nie dodała tutaj komentarza.
8. Życzę każdemu powodzenia! :)



You Might Also Like

23 komentarzy

  1. Obserwuję bloga od dawna, stały czytelnik. (2 X blonde)
    Sukienkę powinnam wygrać ponieważ jestem miłośniczką sukienek od jakiegoś czasu. Włączyła mi się na nie faza i powiększam ich kolekcję. Po raz pierwszy ubrałabym ją na półmetek, który zbliża się do mnie dużymi krokami.
    Strony do których mnie przekierowało :
    Sukienka, Choker, szal, sukienka, Zaful, Zaful.


    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy świetne i życze powodzenia osobom w konkursie! :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne okulary :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary świetne! Bardzo lubię ten sklep, można tam znaleść wiele perełek!


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM💕

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten sklep! mają naprawdę szeroki asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy! Ja osobiście polecam rzeczy z tego sklepu są naprawdę fajnie. Jakość jest jak najbardziej dobra i nie ma sie do czego przeyczepic. Ja sie zastanowię nad tym konkursem, ale życzę wszystkim powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczny chocker ;) super rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Ania Smutek
    Linki:
    Sukienka, Choker, Szalik, Sukienka, Zaful, Zaful.
    Bardzo chciałabym wygrać tę sukienkę, ale nie dla siebie. Jest to totalnie gust mojej mamy! W Listopadzie ma urodziny i z pewnością wybierzemy się do restauracji. Gdyby mogła ubrać tą sukienkę, byłaby najszczęśliwsza na świecie. Nie stać mnie aby kupić tak drogi prezent a wiem, że z penością by się jej spodobała. Na pewno ja też bym pożyczała tą sukienkę, bo kocham taki kolor i krój sukienek :)
    Pozdrawiam!
    Mega konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś świetne rzeczy. POWODZENIA DLA WSZYSTKICH! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strony : Sukienka, Choker, szal, sukienka, Zaful-halloween, Zaful.
    Ubrałabym ja na urodziny przyjaciółki, które już na dwa miesiące, a ja wciąż nie mam co ubrać... Żadna moja sukienka mi nie odpowiada, a na nową nie mam hajsu :/ Myślę, że większość dziewczyn mnie rozumie teraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie;) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się te wisorki:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny choker, też ostatnio za nimi szaleję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zaful, choker najlepszy! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy mają w tym sklepie :D
    i ty wybrałaś super do dodatki! :D
    a co do sukienki jest ładna ale nie w moim stylu :( niestety
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne rzeczy! zaraz chyba zamówię ten chocer! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja ! Uwielbiam rzemyki na szyi ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam choker i go uwielbiam! Pasuje do wszystkiego, jest po prostu genialny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Strony kolejno:
    sukienka,
    choker,
    szal,
    sukienka,
    ZAFUL,
    ZAFUL.
    Chciałabym wygrać ponieważ, ta sukienka bardzo mi się spodobała i myślę, że wspaniale sprawdziłaby się na tegorocznego Sylwestra, na tę pierwszą okazję bym ją założyła. Dlaczego ja miałabym wygrać ? Chyba nic szczególnego mnie nie wyróżnia od pozostałych, ale niedługo są moje urodzinki (9 grudnia) i fajnie byłoby sprawić sobie taki prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.zaful.com/hooded-fleece-coat-p_220638.html

    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. the chocker is the most popular this year, I wanna get one
    cheap prom dresses

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.