5 filmów wartych uwagi! #2

22:16

Zainteresowanie poprzednim postem było spore, co było dla mnie znakiem, że oczekujecie kolejnych ciekawych filmów. Jeżeli nie widzieliście poprzedniego wpisu to koniecznie musicie go zobaczyć klikając TUTAJ! 


Dzisiaj na pierwszy ogień idzie "Now is good" z 2012 roku.
Film opowiada o umierającej na białaczkę Tessie, która postanowiła swoje życie wykorzystać jak najlepiej. Siedemnastolatka stworzyła więc listę, która ma jej ułatwić przejście "wczesnego" etapu dojrzewania i wejście w dorosłe życie.  Dziewczyna chce stracić dziewictwo, spróbować narkotyków. Rodzina stara się pogodzić z przyszłą utratą Tessy, a ona z determinacją odkrywa nieznane życie i zdobywa nowe doświadczenie... Na jej drodze staje jednak pewien chłopak z sąsiedztwa - Adam... Tessa niestety nie planowała jego obecności...


Miłośniczką kryminałów nie jestem, ale ten zrobił na mnie ogromne wrażenie. "Miasto złodziei" z 2010 roku opowiada o szajce napadającej na banki. Dowodzi nimi Doug i dzięki jego podstępnym planom jeszcze nikt nie złapał ich na gorącym uczynku. Niestety pewien incydent zmusił ich do wzięcia zakładniczki. Claire jednak zostaje puszczona wolno. Żyje w ciągłym strachu i ma świadomość, że oprawcy znają jej nazwisko i adres. Na swojej drodze spotyka jednak mężczyznę, a zauroczenie od pierwszego spotkania zmienia się w namiętność. Nie ma świadomości, że to ten sam facet, który parę dni temu przetrzymywał ją jako zakładniczkę. Niebezpieczny romans może mieć dla pary niebezpieczne, a nawet i śmiertelne zakończenie. 

Widzieliście kiedyś komedie pomieszaną z krwawym biegiem akcji? Jeżeli nie to poznajcie "Wszystko zostaje w rodzinie" z 2005 roku. Pastor wiedzie spokojne życie w Anglii. Ma cudowną żonę, dorastającą córkę, do napisania dzieło swojego życia i przemiła gosposię w starszym wieku i to właśnie ona jest wilkiem w stadzie owiec. Ma wiele rzeczy na swoim sumieniu, ale to z miłości do swoich pracodawców. Robi dla nich wszystko, a nawet i zbyt wiele...


"Kwiat Pustyni" z 2009 roku to autobiografia światowej sławy modelki Waris Dirie, a jednocześnie film, na którym nie da się nie płakać. Dziewczynka urodzona w Somalii, poddana obrzędowi obrzezania, a w wieku 13 lat wydana za żonę. Ucieka z kraju i w ciągu paru lat zostaje sławną supermodelką i porusza ważne dla jej życia tematy. Film, który moim zdaniem powinien obejrzeć każdy, bez wyjątku na wszystko. 

Na ten film wpadłam przypadkiem, jednak nie żałuję. "Miles" z 2016 roku opowiada o chłopaku, przeciętnym nastolatku mieszkającym w małym miasteczku. Marzy o jak najszybszym skończeniu szkoły i przeniesieniu się na studia do Chicago. Po śmierci ojca okazuje się, że ten wydał wszystkie fundusze na jego edukację. Chłopak jest załamany i ze wszystkich sił stara się spełnić swoje marzenie. Zdesperowany, postanawia skorzystać ze stypendium siatkarskiego i... wstępuje do szkolnej drużyny siatkarek. Scenariusz pokazuje jak ważne jest, aby się nie poddawać bez walki! 

Wpadnij na:
Instagrama: @nosiemaaq
Fanpage: @feelitblog

You Might Also Like

37 komentarzy

  1. Kwiat pustyni to akurat moj ulubiony film który każdy moim zdaniem powinien obejrzec a film
    Now is Good tez jest bardzo dobrym filmem na którym można uronić łzy. O innych nie słyszałam ale z checia obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty bo zawsze mam problem co obejrzeć :) Dwie z twoich propozycji widziałam więc mam jeszcze trzy do nadrobienia :)
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego filmu nie kojarzę, ale jak nie będę miała co oglądać to może któryś wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam film Kwiat Pustyni :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że tu trafiłam, bo zawsze mam problem z wyborem filmu. Przyznam szczerze, że nie widziałam żadnego z tych filmów i na początek zacznę od "Wszystko zostaje w rodzinie", bo po Twoim opisie wnioskuję że nie zmarnuję czasu na jego oglądaniu :)
    http://dobieramypodklady.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu nie cierpię tego filmu "Now is good"... Tak totalnie mi nie przypadł do gustu. Za to "Kwiat pustyni" kocham! Reszty nie znam :)

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miles najbardziej mnie zaciekawił! Musze obejrzeć. Dobrze, że do ciebie wpadłam, bo akurat robię listę filmów, które muszę/chcę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiat pustyni oglądałam już kilka razy, bardzo fajny i wzruszający film :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiat pustyni i now is good oglądałam, są piękne, ale najbardziej polecam Ukryte piękno, cudowny film :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety z tych filmów oglądałam tylko 'now is good'. jeden z najlepszych jaki oglądałam. inne propozycje muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiat pustyni widziałam. Poruszające, że tak są traktowane kobiety i świadomość, że nadal tak sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żaden z tych filmów nie miałem okazji obejrzeć, chociaż ten Wszystko zostaje w rodzinie to może być ciekawy ze względu na tego pana w okularach. Ale inne to bardzo chętnie też obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam tylko "Now is God" i strasznie podobał mi się ten film. A reszty niestety nie widziałam ale "Miles" mnie zachęciło ciekawą fabułą


    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobraź sobie, że nie obejrzałam jeszcze żadnego z proponowanych przez Ciebie filmów. Lecę zatem do wypożyczalni i nadrabiam zaległości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak dobrze ze tu trafilam:) właśnie szukam czegoś co umili mi wieczór.
    Filmów które pokazałas nie miałam okazji obejrzeć z przyjemnością wpisuje na listę.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie widziałam :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych filmów oglądałam tylko now is good jednak reszta jakoś mnie nie przekonuje.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tych filmach tylko trochę o pierwszym chyba się na nie skusze bo ostatni szukałam ciekawych a te się wydają ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  19. Obejrzałam już masę filmów jednak przyznam, że żadnego z tych nie kojarzę. Fajny post, akurat kończy mi się lista na Filmwebie więc jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam kwiat pustyni i wszystko zostaje w rodzinie. Świetne filmy. Pozostałych nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogladalam tylko Now is good, reszty nie znam. Natomiast moj ulubiony film to Harry Potter i nic tego nie przebije haha:)

    https://gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądałam żadnego, ale dzięki Twojemu wpisowi mamy z chłopakiem co oglądac heh <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do filmow to ostatnio jestem wybredna :D ciezko mi cos znaleźć bo nie do konca wiem czego oczekuje :) przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam książkę i oglądałam film "Kwiat Pustyni" i serdecznie polecam! Książka warta uwagi, moim zdaniem film nie ukazuje tego wszystkiego co jest w książce :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tych wszystkich filmów na pewno obejrzałam dwa pierwsze, nad trzecim się zastanawiam bo coś mi to mówi aczkolwiek pamięć płata figle :) o kwiecie pustyni słyszałam, lecz nie miałam okazji obejrzeć, a ostatni film umknął mi gdzieś w przestworzach kina, bo nawet nie miałam o nim pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, że te filmy naprawdę warto obejrzeć! Każdy z nich oferuje dużą dawkę emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiat Pustyni uwielbiam, zresztą bardzo mnie ciekawią inne kultury. Tutaj niestety pokazują rytuał obrzezania, który mnie wręcz przeraża, dobrze, ze sa takie filmy, które przedstawiają to i inni ludzie mogą sie o tym dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne filmy, genialny post!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc nie oglądałam żadnego z tych filmów, może dlatego, że jestem wielkim fanem kinematografii. Tak czy siak, nic nie powstrzymuję się przed tym, żeby to zmienić Zaciekawił mnie film ''Miles'' i to on pewnie pójdzie na pierwszy ogień!
    Życzę wytrwałości i powodzenia. Ja obserwuję i dzięki temu będę tu często!
    trzymaj się,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. "Kwiat Pustyni" to przepiękny film, zgadzam się że trudno powstrzymać na nim łzy wzruszenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam żadnego z nich ;) Chciałabym zobaczyć Kwiat Pustyni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Własnie zastanawiałm się co wieczorem obejrzeć, co prawda historię z kwiatu pustyni znam, bo czytałam książkę, ale filmu nie miałam okazji zobaczyć. Dzięki za podpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam tylko ,,Now is good" i uważam, że to naprawdę wartościowa produkcja. Smutna i przejmująca, ale jak wiele jest w stanie uświadomić!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam szczerze że nigdy nie widziałam żadnego z tych filmów. Aż wstyd i chyba pora to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  35. Żadnego z tych filmów nie oglądałam, ale teraz mam w czym wybierać jak będę chciała coś wieczorem obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aj prawie wszystkie oglądałam a kwiat pustyni najlepszy trudno powstrzymać lzy.

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.