Mamy już wrzesień...

20:13

Od jakiś dwóch tygodni, chodzę do szkoły, uczę się, odrabiam prace domowe i nie jestem w tym
wszystkim jedyna. 


Prawda jest taka, że w roku szkolnym mam mało czasu, a nawet bardzo mało. Moje wszystkie przyjemności, marzenia i pasje muszę odkładać w kąt, poddać się nauce i szkole. Ciężko jest to wszystko pogodzić. 
Wstaję wcześnie i wykończona codziennymi dojazdami, idę do szkoły. Odbębniam dzień i wracam do domu. Wszystko tylko po to, aby usiąść znowu w książkach i uczyć się do białego rana. Jednak wiem, że przetrwam ten kolejny rok! Uda mi się. W sumie - nie mam nawet innego wyjścia! 

Obecnie piszę do was będąc chora. Dopadła mnie grypa i bądź co bądź - mam przez to trochę więcej czasu, z którego korzystam między innymi również na nauce. Nie chcę mieć zbyt wiele zaległości. Jestem obecnie w drugiej klasie technikum, odpadły mi przedmioty ścisłe (biologia, fizyka, chemia) ale zwiększyła się liczba przedmiotów zawodowych. Chcę być z nich na bieżąco, bo lubię profil na którym się znajduję, a dodatkowo w lutym idę na swoje pierwsze w życiu praktyki zawodowe. W czerwcu również dopadną mnie egzaminy zawodowe. Teorii nie boję się tak jak praktyki. Wiele zagadnień zapomniałam przez wakacje, a fakt, że do czerwca jeszcze parę miesięcy ani trochę mnie nie pociesza i panikuję jeszcze bardziej. We wszystkim wspiera mnie chłopak i jestem mu za to ogromnie wdzięczna. Może dzięki niemu nie oszaleję do końca?

W tygodniu szkolnym mieszkam u cioci. W domu jestem tak naprawdę przez sobotę i niedzielę. Mam bardzo mało czasu na prowadzenie bloga, ale za żadne skarby się teraz nie poddam. Za dużo było tych przerw. Teraz pora na coś więcej. Tylko ciężką pracą można osiągnąć coś więcej! Nie chcę obiecywać niczego wam, ja obiecuję sobie i słowa zamierzam dotrzymać.

A wy jak przezywacie rok szkolny? 





You Might Also Like

39 komentarzy

  1. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości, wierzę że dasz rade!
    Super wianek, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, ja też mam teraz pełno nauki ale jakoś daję radę.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety chyba też coś bierze, obyśmy szybko wróciły do zdrowia, ahah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za zdanie egzaminu zawodowego, ale najpierw wyzdrowiej i będzie wszystko jako tako, grypa to nie przelewki i wyleżeć swoje trzeba. Powodzenia i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) a mnie niestety też grypa bierze ... :(

    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wrzesień wygląda podobnie, monotonicznie, no i szkoła wykańcza :/ ale damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, wytrwałości i szybkiego powrotu do zdrowia! :-) Bardzo ładnie wyglądasz i do twarzy Ci w tym wianku. Bije od Ciebie takie ciepło, musisz być bardzo sympatyczną osobą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper zdjęcia, wianek cudowny ;)
    Post ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia 😊 wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. Początki września i początki przeziębień , aj... pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już zdążyłam zapomnieć czym jest szkoła, ale czasami znów chciałabym, aby moim problemem była tylko szkoła a nie dorosłe życie :) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny wianuszek, przypomina lato! :)
    powodzenia w szkole, dobrze ze to juz za mna :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka! Ja póki co mam ostatni miesiąc wakacji, więc korzystam :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jak miło jest nacieszyć oko jeszcze takimi letnimi fotami, podczas gdy za oknem codziennie szklana pogoda :( jesień już zdominowała naszą pogodę- bardzo szybko, a szkoda :(

    przepięknie wyglądasz <3

    zdrówka życzę i powodzenia w szkole :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ciężko jest pogodzić wszystkie swoje pasje ze szkołą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Również dopadła mnie grypa :( a w wianku wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w szkole :) Będę częściej tu zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne zdjecia ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci dużo zdrowia i czasu wolnego!
    Ja wraz z początkiem roku, również mam bardzo mało czasu.
    Świetne zdjęcia, takie jeszcze letnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj pasuje ci ten wianek i to bardzo, wyglądasz cudownie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracaj szybko do zdrówka :)
    Ja i tak pracuję, więc jakoś muszę to łączyć - czasami wychodzi lepiej, a czasem gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci dużo zdrówka! <3

    Ja mam przed sobą rok akademicki, ale uwierz mi, że za szkolnych czasów też nie miałam łatwo. Lekcje, nauka, treningi tańca, zawody, szkoła muzyczna, dojazdy godzinę w jedną stronę, obowiązki w bursie... To naprawdę pochłaniało moją energię. Na szczęście mam to już za sobą i cieszę się, że jestem tu, gdzie teraz jestem :)

    Powodzenia!

    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/09/10-ciekawych-faktow-o-litwie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już mam szkołę za sobą,
    ale życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie też już dopadło przeziębienie...
    ja obecnie jestem w 2 klasie liceum, ale też ciągle brakuje mi czasu.
    życzę Ci powodzenia przy egzaminach i na praktykach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wracaj czym prędzej do zdrowia i nie przejmuj się tak tymi praktykami – one sie tylko stresujące wydają, tak naprawdę jest całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny ten wianke na głowie, pasuje do ciebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jak ja dobrze wspominam okres szkolny :)
    Piękne zdjęcia Kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Aby do wakacji,zleci nim zauważysz a ja życzę ci powodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdrowiej kochana! :*
    W roku szkolnym ważne jest wyrobienie rutyny. Inaczej nie znajdzie się czasu na własne pasje czy zainteresowania. Chwilowo mam nawał nauki, więc nie mam czasu by np. poczytać sobie książkę (Chyba, że to "Przedwiośnie")!
    Cudowne, słoneczne zdjęcia, aż miło się ogląda! ♥
    OBSERWUJĘ :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w szkole!:) Ja za niedługo zaczynam swój pierwszy w życiu rok akademicki i trochę się boję, jak to będzie i czy dam radę z taką ilością nowych wiadomości^^.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak chodziłam do szkoły, brakowało mi czasu, marzyłam aż pójdę do pracy i będę mogła resztę dnia spędzać na swoje przyjemności, nie myśląc o nauce. Skończyłam studia, poszłam do pracy a czasu jak nie miałam tak nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie ;] http://wszystkojestniczym.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowiej kochana;D pięknie wygladasz👍
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne zdjęcia, bardzo ładnie Ci w tym wianku:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już nie chodze do szkoły, ale bardzo za nią tęsknię, była o niebo lepsza od pracy ale teraz przynajmniej mam pieniądze :D życze ci udanego roku szkolnego! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na całe szczęście mam to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.