Zaful

19:18

Dawniej miałam okazję podjąć współpracę ze sklepem internetowym ZAFUL. Od tamtego czasu składam tam zamówienia raz na miesiąc. ZAFUL to zdecydowanie najlepszy sklep w tym stylu. Ich ubrania zazwyczaj są dobrej jakości, tabela rozmiarów ani trochę nie oszukuje, a przesyłka przychodzi dość szybko. Jak wszystkim dobrze wiadomo - wielkimi krokami nadchodzi jesień, a w te porę roku stawiam głównie na swetry. Z tego powodu kategoria zatytułowana -  SWEATER COTTON - (swetry z bawełny) jest najczęściej odwiedzaną przeze mnie stroną. Wszystkim ją bardzo serdecznie polecam!

Poniżej chciałabym przedstawić wam parę propozycji (które mam zamiar zamówić w najbliższym czasie). Większa część tych swetrów mnie urzekła i jestem w nich zakochana! Są urocze!  
Co o nich sądzicie? 
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK




Specjalnie dla was posiadam kod rabatowy: ZFEN 
Możecie go wykorzystać przy swoich zakupach!


You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Śliczne sweterki ;) Tez bardzo lubie zaful ;)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy tam nie zamawiałam, a czy ta strona jest uczciwa? :) ten drugi sweter to cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym założyła takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te sweterki <3 Ja jakoś do swetrów nie mogę się przekonać, ale może tej jesieni/zimy uda mi się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciuszki z tej strony! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Pozdrawiam!

    Ps. Miałam zacząć obserwację, ja już, czekam na Ciebie kochana! :D

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te sweterki, ciewawa jestem jak w rzeczywistości będa wygladały

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sweterki! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam swetry! A te które wybrałaś są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam nad tym liliowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się zaopatrzeć w takie sweterki :) niedługo juz jesień niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste sweterki, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkieho rodzaju swetry :) powyższe również bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne swetry, każdy w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.