PLAN LEKCJI- szkolne DIY

14:48


Witam w kolejnym poście z serii BACK TO SCHOOL! :)  Dzisiaj uderzę w nieco inne klimaty, poruszę wyobraźnią i oto powstanie taki cudowny i unikatowy plan lekcji! Wykonanie jest wręcz banalne, a efekt oszałamiający! :)  


Wpadłam na ten pomysł układając Kostkę Rubika. Znudziły mi się zwykłe kartki wiszące gdzieś nad biurkiem lub obok niego. Stwierdziłam, że pora wypróbować nowości. Przejdźmy do rzeczy! 


POTRZEBNE MATERIAŁY: 



Zaczynamy oczywiście od narysowania siatki sześcianu. W moim przypadku krawędź ma 6 cm. Musimy odpowiednio rozmieścić zakładki, aby później jak najlepiej posklejać nasz sześcian. 




Z kolorowych karteczek wycinamy chmurki, serduszka lub inny, dowolny kształt, na którym piszemy dni tygodnia. 




Dziurkaczem wycinamy małe kółeczka, które posłużą nam jako punktory. Jeżeli nie posiadacie dziurkacza, możecie je narysować lub wyciąć.




Kolejno wycinamy plan, przyklejamy chmurki oraz kółeczka. Przerywaną linią robimy miejsca, gdzie będziemy mogli wpisać nazwy przedmiotów.


W puste miejsce przykleiłam chmurkę z napisem "plan lekcji" oraz rokiem szkolnym 15/16. 





Na koniec sklejamy dokładnie nasz sześcian, uważając na wszystkie jego elementy. Nie wiem jak wam, ale mi serio będzie miło z niego korzystać! :) 




Było to moje pierwsze DIY. Będzie mi bardzo miło, jeśli kiedykolwiek skorzystacie z tego pomysłu! :)

You Might Also Like

17 komentarzy

  1. Genialny pomysł :) Przerywnik od nudnych, monotonnych rzeczy, którymi się otaczamy + świetna zabawa dla Ciebie :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego planu lekcji jeszcze nie widziałam! Świetny pomysł :D
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł! Nie widziałam jeszcze takiego planu lekcji!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł z tym planem lekcji, na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, szkoda, że ide na studia, bo jakbym miała taki plan ustalony i w ogóle to bym strzeliła sobie taką kostkę. Obserwuję :) Interesujesz się literaturą, to zapraszam do mnie :)

    http://rozenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAaaaaa jaki świetny pomysł.
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, naprawdę! :))))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Gratuluję! :)
    Masz naprawdę cudownego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, oryginalny pomysł! :)

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły pomysł. Na pewno jest wygodniejsza w użyciu od zwyklego planu. ;)

    lizzylouinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny pomysł! :)

    http://drazkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę taki pomysl na plan lekcji! Jest serio genialny i bardzo ładny. Jak bede miala chwile czasu na pewno bede musiala z niego skorzystac. Swietny pomysl!
    Pozdrawiam :)
    zapraszam na mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, pomysłowy plan ;3 Na pewno skorzystam :)
    Mogłabym Cie prosić o poklikanie w linki u mnie?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalny pomysł na plan lekcji:)

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.