WSPÓŁPRACA Z DRESSLINK ♥

22:55

Witajcie kochani!

Tak, pewnie już zauważyliście wielki baner po prawej stronie na moim blogu.
Tak.
Przemyślałam, troszkę popytałam i jeszcze raz się zastanowiłam i dopiero dzisiaj podjęłam się współpracy z firmą Dresslink KLIK
Spośród dwóch ofert różnych firm wybrałam właśnie tę, dlaczego?
Pominę szczegóły współpracy, która jest dla mnie o dużo korzystniejsza, a zajmę się ciuchami!
Wchodząc na stronę na pewno zauważamy, że to chiński sklep, ale czy gorszy?
Przekonam się za parę dni...:) 

Ceny bardzo mnie przyciągnęły. No bo kto nie chciałby dać 20 zł za spodnie i 15 za sukienkę? :)

Wybrałam kilka rzeczy, które przykuły moją uwagę:


KOSZULKI I KOSZULE:


KLIK                 KLIK                       KLIK




SPODNIE I SPODENKI:

KLIK                      KLIK                      KLIK





SUKIENKI: 

KLIK                  KLIK               KLIK





DODATKI I INNE:

 KLIK            KLIK              KLIK            KLIK




Jak można zauważyć wchodząc w linki (napis KLIK) ŻADNA z tych rzeczy nie kosztuje więcej niż 40 zł.

Co o tym sądzicie? :) 


You Might Also Like

50 komentarzy

  1. Rzeczy faktycznie bardzo ładne i cenowo dość korzystne ;)

    http://blizej-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myśle nad wspolpraca z nimi. Podobno jakosciowo bardzo dobre.
    Zapraszam do mnie-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog oraz post. Poklikałam w linki i zaobserwowałam, ponieważ blog jest ciekawy. Mogę się z Tobą skontaktować na priv, ponieważ mam problem z dodaniem banera od LUCLUC :/

    enjaablog.blogspot.com

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Chętnie Ci pomogę... :)

      PS. Dziękuję za miłe słowa!
      Zajrzę na pewno... ;)

      Usuń
  4. Poklikałam w linki i faktycznie fajne mają tam rzeczy w tym sklepie. Muszę coś od nich sobie zamówić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam w linki! ;)
    Całkiem fajne niektóre z tych rzeczy.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka z pizzami najlepsza! Myślę o jej kupnie, ale boję się trochę jakości. +poklikałam
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jakościowo ubrania też są bardzo dobre...;D
      Dziękuję..;)

      Usuń
  7. Kocham ten sklep i jest w nim bardzo tanio, piękne rzeczy wybrałaś. :)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, jak dawniej prowadziłam blog lifestylowy i ubolewałam, bo mimo starań udało mi się rozpocząć jedną współpracę - z firmą sprzedającą tatuaże. Jednocześnie zazdroszczę, ale i jestem pod wrażeniem, że mając "jedynie" 3 tysiące wyświetleń (mój blog miał 20 tysięcy i kicha, haha) podjęto z Tobą współpracę. Gratulacje!
    Faktycznie, ciuchy są świetne, mam nadzieję, że równie takie same są jakościowo! x
    Pozdrawiam.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Również się zdziwiłam, gdy do mnie napisali. :)
      Słyszałam, że jakość jest dobra...;)
      Powodzenia! :)

      Usuń
  9. spodnie z dziurami i koszulka w serek!!
    buziaki! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy ! W każdą kliknęłam :)
    dodaję do obs , super blog :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze jedno ,mogłabyś mi powiedzieć jak zrobić szerokość bloga tak na cały ekran ,a nie tak jak u mnie ? żeby było to wszystko większe ? bo jak powiększam to i tak nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ;)
      Wejdź u mnie w Design i skontaktuj się z Julią... :)
      Ona pracowała u mnie nad wyglądem bloga.. ;)
      Tobie również pomoże.

      Usuń
  12. Wybrałaś piękne rzeczy!
    Gratuluję Ci współpracy i życzę samych sukcesów :)
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz dobry gust ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam, czekając aż kożda strona się załaduje ;) ciekawe rzeczy wybrałaś, a co ważniejsze w atrakcyjnych cenach, co daje duży plus ^^ pozdrawiam :)
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie, co do współpracy, ponieważ wchodząc w zakładkę na ich stronie - program partnerski, też musiałaś się zarejestrować na https://account.shareasale.com/index.cfm, aby podjąć się z nimi współpracy ? Proszę o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą firmę! Spodenki są cudowne *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam współprace z dresslink :) właśnie czekam na przesyłkę !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te czarne spodnie z dziurami *,* Mi się marzy współpraca z dresslink i staram się do tego dążyć. Ogólnie wszystkie ciuchy są tam super. Ładne rzeczy tam wybrałaś :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wspolpracowałam z dresslink. Uważam, że oferty mają swietne. Nawet w naszych polskich sklepach nie dostaniemy żadnego ubrania na wyprzedaży za taką cenę :)
    Poklikalam i zycze powodzenia w dalszej wspolpracy :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy i ceny korzystne :)
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne rzeczy! Najbardziej podoba mi się koszulka z pizzami ! ♥ Cudoo!
    Zapraszam do siebiee <3 http://sposobnazyciewedlugmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane! Powodzenia! :)
    www.nessperfection.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! :) Również współpracuję z tą firmą i czekam na przesyłkę. Bluzka No drama - przepiękna!!! Faktycznie rzeczy na tej stronie są tanie, czasami można natknąć się na gorszą jakość rzeczy. Ale to rzadkość :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/08/no-dobra-teraz-to-sciagaj.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre z tych rzeczy są naprawdę śliczne <3 Poklikałam ;)

    http://olej-nick.blogspot.com/
    http://nobody-is-normal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam :) super rzeczy :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. poklikałam :) super żeczy

    http://happinessjoysadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niektóre rzeczy naprawdę fajne są.
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam w każdy link...:D
    Super rzeczy!
    Życzę udanej współpracy!
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również współpracuję z tą firmą. Życzę owocnej współpracy :) Poklikałam :)
    Koszula w kratę - US$ 7.77
    Koszula w kratę 2 - US$ 5.53
    Koszulka "NO DRAMA" - US$ 6.55
    Jeansy czarne z dziurami - US$ 8.31
    Spodenki jeansowe - US$ 5.38
    Spodenki z koronką - US$ 6.08
    Sportowa sukienka - US$ 7.70
    Różowo - biała sukienka - US$ 7.84
    Sukienka 2 - US$ 4.79
    Bransoletka - US$ 2.26
    Zegarek - US$ 3.68
    Torba - US$ 8.43
    Akcesoria do włosów - US$ 3.68

    Pozdrawiam, Amelia z bloga:
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.