Dzień chłopaka i nie tylko...

22:00

30 września chłopcy, wasze święto! ;) Życzę wam więc wszystkiego najlepszego, super dziewczyny, spełnienia marzeń, życzę wam po prostu, abyście osiągnęli wszystko na co macie ochotę! ;) 


Jednak z całego serduszka życzę wszystkiego co najlepsze, troszkę więcej cierpliwości (głównie do mnie), mniej głupoty, więcej uśmiechu... mojemu najwspanialszemu chłopakowi, Michałowi! Kocham Cię skarbie i jeszcze raz, wszystkiego dobrego! <3 




Dzisiejszy dzień należał naprawdę do udanych. Po powrocie do domu dostałam przesyłkę, która doszła do mnie w nagrodę wygrania konkursu na kanale Magdy . Bardzo się ucieszyłam! Co znalazłam w środku? 








Karteczka był bardzo miłym dodatkiem! Madziu, jeżeli to czytasz to chciałabym Ci jeszcze raz gorąco podziękować za taką cudowną nagrodę! ;) 


Wracając do dzisiejszego dnia, kolejnym miłym (najmilszym) punktem było spotkanie z Michałem. W sumie to wszystko trwa już 8 miesięcy. Jestem naprawdę szczęśliwa. Kocham go całym serduszkiem i wiem, że on to odwzajemnia. :) 
Mieć taką osobę to naprawdę świetne uczucie. Świadomość, że jest ktoś, kto zawsze nas wysłucha, zrozumie i doradzi. Ostatni okres czasu jest dla mnie naprawdę ciężki i gdyby nie on, to nie wiem, czy dałabym radę z tym wszystkim... 
Szczerze powiedziawszy to tylko on motywuje mnie do działania, dążenia do celu i pokonywania własnych słabości. 
Kocham gdy mnie przytula, całuje w czółko i mówi, że jakoś sobie z tym wszystkim poradzimy. Nigdy jeszcze nie zostawił mnie samej, z niczym. Każda błahostka, nawet najmniejszy problemik zawsze został rozwiązany z jego pomocą. 
I owszem, może czasem się kłócimy, ale kto tego nie robi? To normalne! Najważniejsze jest to, że nawet po ostrej wymianie zdań potrafimy dojść do kompromisu. Tak, zgodna z nas para! ;) 
Cudowne plany na przyszłość, cudowna teraźniejszość, a nawet nie mam co narzekać na ten okres ośmiu miesięcy wstecz, było genialnie! Nie chcę zapeszyć i mówić, że będzie świetnie, ale wiem jedno- na pewno razem z nim się o to postaramy w przyszłości! :) 

Każdemu życzę takiej osoby, to naprawdę umacnia! 








Korzystając z okazji, chciałabym was zaprosić na mojego snapa: nosiemaaq 

You Might Also Like

24 komentarzy

  1. pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka extra!
    Super słodkie zdjęcia!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ,, Jeżeli Cię boli, że się z kimś kłócisz to znaczy, że Ci zależy''

    ,,Myślę, że można się wściekać tak naprawdę tylko na tych, których się kocha''

    Cytaty, które przypasowały mi do tych zdań o kłótniach. Pewnie, że każdy się kłóci ważne jest właśnie aby dojść do kompromisu. Widać, że tworzycie udaną parę - kipi miłością z tych zdjęć.
    Życzę wam WYTRWAŁOŚCI bo o to ciężko w dzisiejszych czasach.
    Piękne zdjęcia i gratuluje wygranej! ;D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/ulubiency-wrzesnia-2015.html - zapraszam. Będzie nam miło jak zostawisz komentarz, a jeżeli blog się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    Gratuluję wygranej.
    http://big-dreams0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Miłości i wytrwałości z Michałem!
    Dziękuję za komentarzyk u mnie!
    Buziaczki :* !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia! :)
    http://fridayp.blogspot.com/
    Enjoy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez chcialabym miec taka osobę. Szczęścia!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze , jest mieć kogoś takiego :) to jak wygrana w loteri ! :]] ładne zdjątka :)
    Zapraszam , do mnie dowiesz sie jak łatwo pozbyć problemów skórnych :) http://paulinqaablog.blogspot.com/
    Oczywiśćie zostawiałam , obs i czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Bardzo miło to słyszeć!
      Również obserwuję, pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej w konkursie :). Słodko razem wyglądacie ty i twój chłopak, szczęścia i wytrwałości życzę:)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej w konkursie :). Słodko razem wyglądacie ty i twój chłopak, szczęścia i wytrwałości życzę:)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodko razem wyglądacie!Tacy kochani!Ja niestety jeszcze nie znalazłam tego któremu mogłabym złożyć życzenia w tym dniu :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Życzę Ci, abyś w następnym roku miała już taką osobę przy sobie! :)
      POWODZENIA!

      Usuń
  12. gratuluję wygranej! Super chłopak! Życzę szczęścia i duuużo miłości! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.