STILL BETTER THAN EVERYONE...

16:35



Hej. Prowadzicie bloga, kanał na Youtube, ślicznie śpiewacie, gracie na jakimś instrumencie, zatańczyliście w teledysku znanej piosenki, a może wystąpiliście w jakimś serialu? Co z tego, przecież i tak nie możecie się ze mną równać! Bo wiecie, ja... no cóż, ja jestem blogerką! Ludzie czytają moje posty, przeglądają moje zdjęcia. Wiele firm prosi mnie o współpracę, dostaję dużo darmowych rzeczy. Rozumiecie co to znaczy? Jestem świetna, ta! Jestem prześwietna! I wiecie co jeszcze chciałabym wam powiedzieć? Na pewno jestem lepsza od was! :)

A teraz proszę was, zastanówcie się przez chwilę ile znacie takich osób, osób traktujących każdego z góry. Ludzi patrzących na każdego jako dużo gorszych od siebie, niewartych niczego, na którym szkoda im słów i czasu...





Ostatnio zdałam sobie sprawę, że w swoim otoczeniu mam taką osobę. Totalny brak szacunku, totalne wywyższanie się i totalne "still better than everyone". Nadęta księżniczka, lepsza we wszystkim, lepsza od każdego. Powiedz jej, że się pomyliła, a zmiesza Cię z błotem, serio...
To jest naprawdę przykre, bo wbrew pozorom wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy prawo do tego samego, ale nie! Ty jesteś tylko zwykłą blogerką (lub youtuberem, aktorem, piosenkarzem etc...). Nie ważne czy mniej popularną czy bardziej, ważne, że też jesteś człowiekiem i masz takie same prawa. Takie same prawa jak Ci, których oficjalnie mieszasz z błotem.



Niezależnie od tego jacy jesteśmy utalentowani, popularni, piękni ani bogaci, niezależnie od tego, czy jesteśmy gwiazdami, czy zwykłymi ludźmi prowadzącymi zwyczajne, szare życie to żyjemy tak samo (no dobra, podobnie), bo czy to ma jakieś znaczenie? Każdy z nas zasługuje na szacunek i trochę uwagi. To, że osiągamy jakieś sukcesy, trafiliśmy do bramki na lekcji wf'u, nie robi różnicy i chyba nie powinniśmy z tego czy innego powodu się wywyższać, czuć lepszymi i stawiać nad innymi. To naprawdę żaden powód.
Ta, to nawet trochę śmieszne jak się patrzy na to z boku. Ktoś uważa się za lepszego, cudowniejszego, doskonalszego bardziej wartościowego i utalentowanego niż jest w rzeczywistości. 







Z pozdrowieniami dla każdej takiej osoby. Wierzę, że kiedyś ktoś spojrzy na was z góry tak samo, jak wy patrzycie na innych! :) 


Zostawiam wam mój nowo otwarty FANPAGE! :) https://www.facebook.com/feelitblog  Jeżeli chcecie być na bieżąco to polecam! :)
SNAP: nosiemaaq 

You Might Also Like

64 komentarzy

  1. Świetny post naprawdę !!
    http://angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy powinien byc traktowany tak samo bez względu na jakieś tam osiagniecia

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Traktuj ludzi tak jak chcesz być traktowanym, wydaje mi sie ze niektórzy ludzie o tym zapominają .
    A tak wgl to świetny post <3

    https://weronikadabek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam mnóstwo takich osób i jedyne co mnie pociesza to to, że nie są lubiane w towarzystwie

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam mnóstwo takich osób i jedyne co mnie pociesza to to, że nie są lubiane w towarzystwie

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i przede wszystkim prawdziwy post! Pozdrawiam:*
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze traktuje ludzi tak jak oni traktują mnie, ale zazwyczaj nie są ,,popularni" w dużych grupkach tylko miedzy sobą!
    ładne zdjęcia:)
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :) Zapraszam do mnie: http://amerykanska-przygoda.blogspot.com
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny i prawdziwy post.
    Zdjęcia też wyszły ci super.
    Tak się składa, że moja była znajoma też mnie tak traktowała :/
    prawdziwieprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post <3 zgadzam się z Tobą w 100% zdjęcia też niczego sobie uwielbiam sesje w plenerze :D
    Mnie też ludzie nie zawsze traktują za dobrze ale zwyczajnie nie przywiązuje do tego wagi,
    nauczyłam ignorować się ludzi, którzy nie są lepsi ode mnie, a chcą tacy być, chcą być lepsi od każdego. Ja rozumiem czasem powiedzieć komuś szczerą opinie, że robi coś źle np. nie umie się malować, robi to nieudolnie i się ośmiesza, a co innego uważać się za najlepszą wizażystkę na świecie i krytykować każdego bo ma krzywo namalowaną kreskę o aż pół milmetra ! ;)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      Szczera, a przede wszystkim uzasadniona opinia się liczy. ;)

      Usuń
  12. Piszesz, że chcesz zdobyć coty l'aimant ja je sprzedaje za 15 zł jak coś :D
    http://www.vinted.pl/members/711455-tfusia tu masz link do vinted

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale Cię rozumiem, sama mam znam taką dziewczynę. Kompletny brak szacunku do innych, bo przecież jest blogerką modową... Ale takich ludzi trzeba omijać i nie zwracać na nich uwagi :)
    Śliczne zdjęcia ;*
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) --> http://bellezzabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety taka jest rzeczywistość i zdarzają się tacy ludzie :// ... Super post! życzę weny do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dużo prawdy jest w tym co mówisz... Mało teraz na świecie skromnych ludzi, ale jednak istnieją :).
    Mój blog o fotografii KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. super sesja:) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post..Well done! I really love your blog. Keep going.
    Many kisses
    Lady Fur

    Please check my last post blog www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! niestety ja też mam taką osobę ;c
    http://weronikuu.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. 100% prawdy :)

    Poklikasz w linki? Będę wdzięczna :*
    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/2015/10/lucluc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. podobalo mi sie
    znam duzo takich osob i nie sa mile
    moja byla po zerwaniu, takim zachowaniem wpedzila mnie w depreche (nie polecam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję.
      Mam nadzieję, że teraz jest wszystko w porządku? :)

      Usuń
  21. Fajny post ;)
    Zapraszamy do nas :)
    http://kerrsgirls.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post ;)
    Zapraszamy do nas :)
    http://kerrsgirls.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny post!
    Tak, niestety często można spotkać się z takimi osobami, a przecież wszyscy jesteśmy tacy sami, mamy takie same prawa. Nie rozumiem ludzi, którzy myślą, że takim zachowaniem pokażą swoje "bycie fajniejszym, lepszym" nie ma czegoś takiego. Bądźmy dla innych, a nie tylko dla siebie! ;)
    Pozdrawiam! +świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to ostatnie! *.*
    Zapraszam - http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Mi również podoba się to ostatnie najbardziej! ;)

      Usuń
  24. uwielbiam Twoje posty... cudowna z Ciebie osóbka :-) niestety... nie wiem co chcą osiągnąć takie osoby, ale wiem że ich na świecie nie zabraknie. Zawsze ktoś będzie przez kogoś poniżany. Pozdrawiam ciepło :-* czekam na kolejny post :-) http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też znam taką osobę. ;) Trzeba trzymać się od takich ludzi z daleka, bo są toksyczni. A najgorsze, co możemy zrobić, to przejmować się ich słowami i zachowaniem. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam taki naszyjnik :) Pozdrawiam!

    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tacy ludzie są najgorsi :/ Ślicznie wyglądasz :** Świetny post :33

    Obserwuję!

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. To trochę wina mediów i samych ludzi, że np celebryci są tak faworyzowani przez co i ludzie chcą być w centrum uwagi.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale takich ludzi jest również dużo chociażby w szkole... ;)

      Usuń
  29. masz dużo racji w tym co napisałaś, zgadzam się z Tobą :) klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, Piękna dziewczyna i Piękne wartościowe słowa...To mi się podoba! Powodzenia w dalszych wpisach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nienawidzę takich ludzi.
    Świetny post!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega post!!!
    Zapraszam rowniez do mnie na bloga mozliwe ze znajdziesz cos dla siebie
    sandra-olma-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega post!!!
    Zapraszam rowniez do mnie na bloga mozliwe ze znajdziesz cos dla siebie
    sandra-olma-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Będę czytała :)) Zapraszam do mnie: http://blogbeznazwypenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.