Light Move Festival 2015

10:47


W piątek 09.10.15 było rozpoczęcie cudownego wydarzenia w moim mieście- Light Move Festival, czyli "Noc Świateł".  Była to V edycja takiego festiwalu, która miała miejsce w dniach 09-11.10.15.





Łódzkie budynki, uliczki i inne zakątki były ukazane w nieco innym świetle. Podkreślone wszystkie walory i atrakcyjność budowli. Z szarego, zwykłego i prostego miasta, przerodziło się w przyjazne, piękne i kolorowe miejsce.
Teatr V6 w Łodzi pod przewodnictwem Tomasza Filipiaka przygotował cudowny spektakl, który z pewnością na długo pozostanie w mojej pamięci. Cała inscenizacja odbyła się na terenie EC1. Prócz osób tańczących w układzie wzięły udział również ciężkie maszyny. Myślę, że idealnie współgrały z klimatem naszej pięknej i wciąż rozwijającej się Łodzi. 



EC1

EC1

Wybaczcie mi jakość zdjęć i filmów. Były robione telefonem, nie chciałam używać lampy, popsułaby tylko efekty wizualne. Ilość też nie jest jakaś wyjątkowa, nie miałam okazji być tam wystarczająco długo. 


Piotrkowska

Piotrkowska

Piotrkowska

Park Sienkiewicza

Park Sienkiewicza

Park Sienkiewicza

Park Siekiewicza

Park Sienkiewicza

Park Sienkiewicza

Park Sienkiewicza

Park Sienkiewicza 

Zamieszczam również galerię zdjęciową  <KLIK> . Tutaj dokładniej będziecie mogli podziwiać to piękne wydarzenie. :) 
A może u was w mieście lub okolicach również ma miejsce takie wydarzenie? :) 

You Might Also Like

23 komentarzy

  1. mam sporo znajomych z Łodzi, więc trochę się już o tym festiwalu naczytałam i naoglądałam zdjęć podobnych do Twoich. :) świetna idea, rewelacyjne wykonanie i naprawdę to wszystko robi niesamowite wrażenie. sama niestety jeszcze nie brałam w podobnym wydarzeniu udziału, ale wszystko przede mną. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby kiedyś Ci się udało wziąć w czymś takim udział! ;)

      Usuń
  2. Wow pięknie to wyglądało, tak magicznie. Te na różowo podświetlane drzewa cudo <3. Fajnie, że są takie wydarzenia w Twoim mieście, u mnie nic takiego nie ma.
    Pozdrawiam :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pięknie to wyglądało, tak magicznie. Te na różowo podświetlane drzewa cudo <3. Fajnie, że są takie wydarzenia w Twoim mieście, u mnie nic takiego nie ma.
    Pozdrawiam :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobały te drzewa, były cudowne! :)
      Trochę szkoda, ale życzę, abyś mogła wziąć w czymś podobnym udział. ;)

      Usuń
  4. świetny festiwal, wygląda to pięknie, z chęcią uczestniczyłabym w nim
    gdyby Łódź nie była tak daleko ;) to w zasadzie nie jest duży problem, bo
    w mojej okolicy na Fecie, jest również coś takiego, coś bardzo podobnego z tym
    że nie tak efektowne i nie tak długie ;)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice photos dear♥♥

    summerdaisy.net

    OdpowiedzUsuń
  6. bede tu wpadac czesniej, obserwuje :) pozdrawiam
    http://kpleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie też pisałam o tym post ostatnio :')
    Do EC1 niestety nie udało mi się dostać ;-;
    W sumie chyba wolałabym pozwiedzać zwykłą Łódź, niż znów cisnąć się z tymi ludźmi.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, przepychanie się przez ludzi było zmorą i przeszkadzało w podziwianiu tego wydarzenia, ale wiesz, takie coś ma miejsce tylko raz... ;)

      Usuń
  8. Wow, ale tam pięknie! Nigdy nie byłam na podobnym wydarzeniu, a szkoda. Wszystko wygląda tak magicznie, jak w bajce :o
    /Agrafka

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, abyś kiedyś miała okazję znaleźć się na takim festiwalu! ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny festiwal ^^ Ja niestety nie mam czegoś takiego w mieście, w którym mieszkam, a wygląda to tak genialnie ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o tym festiwalu, ale zjawiskowy! super przezycie haha
    fajnie że zrobiłaś dużo zdjęć, tak to bym nie wiedziała o co chodzi haha
    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. JEJKU, zazdroszczę Ci, że mogłaś w tym uczestniczyć! Szkoda, że jestem z Krakowa.. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wpis, Chciałbym kiedyś zobaczyć taki pokaz,

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.