WISHLIST Dresslink and Dressgal

23:07

Hej. Jak tam u was? Mam nadzieję, że wszystko w porządku!! :)) 
Dzisiaj przychodzę do was z "listą życzeń" z dwóch firm , które zaproponowały mi współpracę. Jedną z nich jest DRESSLINK, czyli firma, z którą miałam już okazję współpracować. Możecie przeczytać o tej firmie TUTAJ i TUTAJ

                   KLIK                  KLIK                 KLIK



Drugą z nich jest firma DRESSGAL. Z tego co widziałam na stronie to ich ubrania są bardzo podobne cenowo do tych z Dresslinku. Myślę, że jest to w porządku firma, więc cieszę się, że zaproponowali mi współpracę. Mam nadzieję, że mi w niej pomożecie i poklikacie symbolicznie w KLIKI? :) 


         KLIK                    KLIK                 KLIK  


Polecę 10 osób (które poklikają w KLIKI i napiszą mi cenę w komentarzu) w kolejnym poście.                   

You Might Also Like

23 komentarzy

  1. http://happinessismytarget.blogspot.com/
    2,28$ kocie leginsy
    krotka koszulka 5,52 $
    druga bluzka 5,75 $


    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    poklikałąm
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy, tez chciałabym współpracować z któras z firm..

    OdpowiedzUsuń
  4. $ 2.79
    $ 1.49
    $ 7.59
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. US$ 2.79
    US$ 1.49
    US$ 7.59
    $2.28
    $5.52
    $5.75

    Poszukuje blogerek do współpracy na zasadzie darmowa biżuteria=darmowa reklama.
    fb.com/4kajko
    4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka serducho: 2,79$
    legginsy 1,49$
    legginsy kotki 2,28$
    krótki top 5,52$
    długa bluzka (tunika) 5,75$
    spodnie 7,59$
    poklikane :D
    swiat-weni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. serce 2,79$
    spodnie 7,59$
    legginsy 1,49$
    tunika 5,57$
    legginsy z kotkami 2,28$
    top 5,52$

    ten top jest cudowny :)
    http://luuxyaa98.blogspot.com 🌸

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ci zazdroszcze! fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, powodzenia we współpracy :)
    http://m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ubrania wybrałaś <3
    Napewno poklikam w kliki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane :) Trzymam kciuki, by współpraca się udała! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikalam oczywiscie !
    obserwuje ! zapraszam do mnie na konkurs <3 http://patrycjapardej.blogspot.com/2015/11/rozdanie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknięte Kochana! :)) extra ciuszki, buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknięte - wszystkie! :)
    Śliczne rzeczy wybrałaś :*
    Obserwuję i będę tu zaglądała zdecydowanie częściej!
    PS. śliczny wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne rzeczy sobie wybrałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam we wszystkie możliwe linki :) Powodzenia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam dresslink! :D
    Świetne rzeczy wybrałaś ;))
    uczciwie poklikałam ;)
    2.28, 1.49, 5.75
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ubrania wybrałaś! Ja również współpracuje z Dresslink i bardzo polecam tą firmę :) Udanej współpracy Ci życze!
    http://olek-fasolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, szczególnie podoba mi się koszulka z serduszkiem :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. US$ 2.79 US$ 1.49 $2.28 $5.52 $5.75
    poklikane :) jeżeli mogłam bym prosić o to samo na moim blogu to byłabym baardzo wdzięczna!:))
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.