Skończyłam gimnazjum.

15:33


Nic nie trwa wiecznie. W życiu każdego z nas nadchodzi czas pożegnań, smutku, rozłąki i płaczu... Nawet jeśli bardzo tego nie chcemy. Często nie mamy na to wszystko wpływu. Coś się kończy, coś zaczyna. Jednym z ważniejszych okresów pożegnań w życiu ucznia jest zdecydowanie zakończenie roku szkolnego. Setki rozlanych łez, milion wspomnień i jeszcze więcej słów "do widzenia". 

Moje "pożegnanie szkoły" zaczęło się o 11:00. Odbyło się to jak w poprzednich dwóch latach. Różnica była tylko jedna- tym razem to mój rocznik żegnał się z gimnazjum. Wszystkie trzecie klasy weszły na scenę, puszczono piosenkę "ostatni raz z moją klasą" i z oczu większości moich znajomych polały się łzy. Większa część się przytulała i płakała. Mimo tego, że tak bardzo nienawidzę pożegnań, to nie płakałam. Bardziej cieszyłam się, że mam ten okres za sobą.
Nie płakałam pewnie z tego powodu, że nie miałam za kim. Nie specjalnie będzie mi brakowało tej klasy. Jednak niektórym z tych osób nie powiedziałam "pa", a bardziej "do zobaczenia". 

A jak wasze zakończenia? Do której klasy idziecie po wakacjach? :) 









Sukienka: H&M 

Znajdź mnie:
×Instagram: nosiemaaq 
×Snap: nosiemaaq
×Fanpage: Feel It

fot. moja kuzynka- Natalia.

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Powodzenia w dostaniu się do nowej szkoły!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety :( Są też plusy!- Nowe znajomości ,a ze starszymi znajomościami zawsze możesz się spotkać w wolnych chwilach :)

    Trzymaj się :*

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji i powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką samą piosenkę mieliśmy na zakończeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba już tradycja, że na koniec w każdej szkole puszczają tą piosenkę... Ja również nie płakałam, ale tęksnić będę. Powodzenia w dostaniu się do szkoły i udanych wakacji :*

    natiaandherlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :) Ta piosenka jest piękna, ale dotyczy końca średniej, kiedy ludzie wyjeżdżają na studia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! :)

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytania:
    Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    + Super post i śliczne zdjęcia :)
    http://diamooondgirl.blogspot.hr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede mną jeszcze rok w gimnazjum. Bardzo ładnie napisane :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.