Wiele jest ludzi...

17:35

Czy gdy mijasz kogoś na ulicy staje się on dla Ciebie ważną osobą? Prawda jest taka, że nie zwracamy uwagi na ludzi. Wszyscy, których mijamy zlewają się w tłum i pozostają nam obojętni...

Ludzie są i znikają. Tak już musi być. W ciągu naszego życia przewinie się ich tysiące, a wiele z nich poznamy, po to, aby następnie zapomnieć ich imion i tego jak wyglądali. Nie da rady ich zatrzymać przy sobie, taka ich rola - mają być tylko na moment. Znikają z różnych powodów, na które nie mamy wpływu. Pora się do tego przyzwyczaić!

Moje życie mimo, że krótkie to pozwoliło mi na poznanie wielu wspaniałych (oczywiście też mniej wspaniałych) duszyczek. Z każdą z tych osób starałam, bądź dalej staram (zależy od sytuacji) utrzymywać stały kontakt. Jak nie znajomi z obozów, szkoły, to nawet i czytelnicy. Lubię poznawać nowe osoby. Mogę przysiąść, że to jedna z najfajniejszych rzeczy w życiu... Niestety czasem trafiamy na nieodpowiednią osobę. Zawsze ktoś taki musi się znaleźć. Tak jak pisałam już w poprzednim poście - KAŻDY ZAKŁADA MASKI - i taka szczera, sympatyczna osoba z pozoru, może okazać się w rzeczywistości zwyczajnym zdrajcą. Taka osoba jest w stanie odebrać nam wszystko...
Czy trafisz na niego? Tak, każdy z nas trafił i trafiać będzie. Pytanie jednak jest inne: dlaczego taka osoba przy nas jest? Może zwykłe czerpanie korzyści, może "fejm" w szkole, super ciuchy, pieniądze, a może ma poczucie bycia lepszym od nas? Prawda jest taka, że na takich ludzi trzeba uważać, kończyć takie znajomości i jak najszybciej o nich zapomnieć.

Bardzo często starałam się zatrzymać pewne osoby przy sobie. To czy zostały, czy nie - ich decyzja. Wiele osób uciekło, bo nie widziało już we mnie więcej korzyści, albo kilometry pokrzyżowały drogi. Parę osób mnie wystawiło, a inne wyśmiały. W tej chwili wolę pięć razy przemyśleć sprawę i zastanowić się dokładnie komu ufać, a komu nie. Mimo wszystko pamiętajcie - zawsze gdzieś tam czekają na nas osoby, które nas polubią, zaakceptują i będzie im na nas bardzo zależeć. Dlatego uzbrajamy się w cierpliwość, oczy trzymamy szeroko otwarte i zaczynamy myśleć logicznie!





You Might Also Like

33 komentarzy

  1. Niestety takich ludzi jest bardzo mało. W zasadzie to może 3-4 osoby się znajdą. Nie zgodzę się z tym że odchodzą, zazwyczaj jest tak że sytuacja zmusza a utrzymać kontakt bardzo chcą ale nowe szkoły zaczynają czy też jedzie za granice za pieniądzem. Świetny i tak post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Nie wszyscy odchodzą, odchodzą tylko wtedy kiedy zmusi ich sytuacja. Śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny post. Uważam tak samo jak ty. Gdzieś są osoby które akceptują nas w 100% tylko musimy je poznać. Ja nie mam wielu znajomych bo mam ciężki charakter,ale za to wiem kto jest ze mną naprawdę. Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już jest, że ludzie przychodzą i odchodzą, nie warto się przyzwyczajać do chwilowych relacji, natomoast należy dbać o relacje dłuższe. Osobami fałszywymi z kolei nie należy się przejmować - ich opinią itp.
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post - trzeba czasu by kogo poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Kochana to ujelas, niestety tak jest i musimy pamiętać że nie można nikomu ufać bezgranicznie do końca :) ja jestem osobą zdystansowana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ci przyznać rację sama zanim zdecyduję się kogoś zostawić na dużej w swoim życiu , zastanawiam się na tym 5 razy . Ale niestety takie już bywa życie ludzie zaczynają znajomość i czasami nieoczekiwanie ją kończą . Takie życie . Bardzo mądry i pouczający post . Pozdrawiam !!!
    https://thenathalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się ze każdy na świecie ma swoją taka przeznaczona osobę tylko nie wszystkim pisane jest ja znaleźć:( piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tak już jest, że znajomi się zmieniają, przyjaciele się zmieniają, nawet miłość życia może się zmienić - to jest wpisane w życie właśnie. Trzeba przywyknąć i akceptować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorzej jest kiedy wśród tego napotkanego tłumu zniknie Ci naprawdę bardzo bliska osoba i przepadnie na zawsze.
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety zawsze ludzie będą dążyć do doskonałości i przez to zmieniać się i odchodzić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry i dojrzały post. Tak ludzie zakładają maski, a później i tak na jaw wychodzi jak jest w rzeczywistości. I masz rację z tym, że ludzie odchodzą, odchodzą z różnych powodów, a my musimy do tego przywyknąć :(
    Pozdrawiam,
    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny, mądry i dający do myślenia wpis. Ludzie pojawiają się i znikają, taka jest kolej rzeczy. Myślę, że monotonność byłaby przytłaczająca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądry post. Świetnie piszesz testy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak samo jak ty staram się zatrzymywać przy sobie ludzi na dłużej, a za najbardziej wartościowe osoby uważam te, które zostały pomimo wielu przeszkód.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam sporo znajomych w realu i sporo w internecie. Bardzo ważne dla mnie jest by utrzymywać z nimi stały kontakt i w razie potrzeby pomagać. Staram się pomagać ale jednocześnie nie być na każde zawołanie bo takie podejście, może zakończyć się łagodnie mówiąc klapą. Lubię mieć stały kontakt z ludźmi nawet jeśli przez kilka dni lub tygodni ich nie spotykam to staram się wiedzieć co u nich. Niby jest powiedzenie ,,w przyjaźni nie chodzi o to żeby być nierozłącznym tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniła" ale o wiele lepiej jest móc spotkać się z kimś twarzą w twarz a nie tylko przez skype'a lub na fb. Staram się nie zatrzymywać przy sobie ludzi, ci co chcą zostać to zostaną a ci co nie chcą odejdą.
    Bardzo ciekawy post. Zmuszający do przemyśleń.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z postem - bardzo prawdziwy. Szkoda, że ludzie tak rzadko doceniają innych i bardzo późno zdają sobie sprawę z tego, że mają komu zaufać lub, że zaufali złej osobie.

    Mała rada.
    Jako, że sama piszę doradzę Ci tylko, żebyś przed wstawianiem postu, sama raz jeszcze go przeczytała, bo wkrada Ci się wiele błędów stylistycznych i językowych, które czasami źle brzmią lub zmieniają znaczenie. Na pewno je zauważysz, gdy sama prześledzisz tekst ;)

    Bardzo fajny blog, pozdrawiam,
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo piękny post ! Uważam tak samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze napisany post. Przemyślany i na temat. Bardzo wartościowy! Na pewno będę zaglądała tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wartościowy wpis! W swoim życiu spotkałam się z wszelkimi możliwymi obliczami ludzi, dziś jestem bardzo ostrożna w nawiązywaniu relacji. Wiem jednak, że ta mała garstka moich przyjaciół zawsze przy mnie będzie i nic innego mi nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzi jest za dużo by zwracać uwagę na każdego, dlatego skupiam się na tych przy których czuję się najlepiej nie udając :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trudno jest znaleźć w życiu osobę która nigdy nas nie zawiedzie, na którą zawsze można liczyć

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie napisane. Ja mam tylko jedna osobę której mogę zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo wartościowy wpis, mi brakuje bliskich mi osób którym mogłabym w pełni ufać. :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj przepięknie to wszystko kochana napisałaś, masz rację w naszym zyciu przewija się bardzo dużo osób tylko szkoda ze ja tych wartościowych w realu nie spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety, ja doświadczałam i sumie dalej doświadczam znajomych, którzy się Tobą interesują tylko gdy widzą jakiś biznes :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, to prawda czasem ludzie pojawiają sie i znikają. Ale ci najlepsi zostaja znami i to jest najpiekniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj to prawda, ale takie jest życie ):)

    OdpowiedzUsuń
  30. W moim życiu przewinęło się mnóstwo ludzi. Z jednymi kontakt się urwał tak po prostu, inni okazali się być niewarci uwagi, ale są w moim życiu i takie osoby które były obecne praktycznie od zawsze i nie wyobrażam sobie życia bez nich :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.