ZAFUL - recenzja ubrań

13:07

O tym, że ZAFUL to firma godna polecenia słyszeliście już pewnie nie jeden raz. Sama pisałam o nich parę razy, zamawiałam ubrania i recenzowałam je na blogu. Prawda jest taka, że asortyment ubrań jest bardzo duży. Osobiście bardzo lubię zakładki TEESPRINT TEE i BACKLESS DRESS.  

Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam jest cudowna, czarna sukienka z rozkloszowanym dołem . Niestety, przyszła z oderwanymi guzikami przy zapięciu na szyi. Mimo tego drobiazgu jest naprawdę śliczna i pasuje na bardzo wiele okazji. Wykonana z mięciutkiego materiału. Dostępna również w kolorze niebieskim w różnych rozmiarach.


Drugą rzeczą, którą zamówiłam jest biała koszulka z kaktusami.  Sama w sobie bardzo mi się podoba. Urocza, dobrze wykonana, z mięciutkiego i przyjemnego w dotyku materiału. Dostępna jest również w kolorze czarnym z białym nadrukiem. Koszulka pasuje idealnie do codziennych stylizacji. 



You Might Also Like

6 komentarzy

  1. W oko bardzo wpadła mi ta koszulka *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wyglada ciekawie, choć szkoda, że nie pokazałaś rzeczy na sobie ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka cudowna :D Lubię takie nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza <3
    bluzeczka z nadrukiem też bardzo fajna ;-)
    zapraszam do mnie, nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczę jak te rzeczy prezentują się na Tobie :)
    Lubię ten sklep, zawsze znajdę tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.