Program Partnerski Otién

20:46


Hej. Jak wiecie przez szkołę rzadko kiedy mogę udzielać się na blogu, ale myślę, że jeden post na tydzień nie jest wcale aż taki zły. Miałam zamiar wrzucić tutaj zdjęcia z niedzielnej sesji, ale jednak muszę przenieść to na inny dzień. Dzisiaj zajmę się czymś bardziej wyjątkowym, a mianowicie przedstawię Wam  recenzję , czarno-złotej bransoletki która przyszła do mnie dzięki uczestnictwie w programie partnerskim firmy Otién. Uczestnikiem może zostać każdy, wystarczy wejść <TUTAJ>, zarejestrować się i wysłać formularz. Potem czekamy na wiadomość od nich i jeśli blog spełnia wszystkie ich wymagania to odpowiedź będzie pozytywna. 




Miałam do wyboru wiele innych, świetnych produktów, ale jednak wybrałam tą stylową bransoletkę. Kiedyś dostałam podobną od chłopaka, ale niestety mi się popsuła, dlatego gdy tylko ją ujrzałam, wiedziałam, że muszę ją mieć! 
Taka bransoletka nie tylko będzie mi przypominała o tym moim jedynym, ale również będzie genialnym dodatkiem do codziennych stylizacji. Sądzę, że ona naprawdę pasuje do mojego stylu! 




Co mogę powiedzieć o firmie Otién? No cóż, zapewne przeglądając ich stronę internetową można znaleźć tam wiele interesujących produktów. Ciekawa i oryginalna biżuteria, która może okazać się dobrym dodatkiem do naszej stylizacji, lub nawet prezentem dla bliskiej osoby. Minusem jest wysoka cena, ale sądzę, że to przez wysoką jakość produktów, Są tam dostępne różne metody płatności jak i wysyłki, więc i z tym nie ma kłopotów- dostępność dla każdego. 
Dużym, a nawet bardzo dużym plusem jest sposób pakowania produktów! Mimo, że w paczce nie było nic, co mogłoby się stłuc, porysować lub zniszczyć to i tak produkty były zapakowane w bąbelkowej kopercie, a po jej otwarciu TA DAM! Taka cudowna niespodzianka, o której nawet nie myślałam. Gratisowe, urocze kolczyki. Dawno nie nosiłam żadnych kolczyków, ale te chyba będę musiała kiedyś wykorzystać... ;) 
Oprócz tego cudownego gratisu, dostałam również ulotkę z cudowną szatą graficzną, na której odwrocie były umieszczone informacje na temat gratisów. Naprawdę, to bardzo miłe i zachęcające do dalszych zakupów. 



Jeżeli chodzi o samą bransoletkę, bardzo mi się podoba. Na zdjęciu w sklepie internetowym wygląda tak samo jak na żywo. Infiniti jest ostatnio bardzo modne w świecie celebrytów. Zawieszka jak i zapięcie jest w kolorze złotym. Sznureczek jest bawełniany i nie wżyna się w nadgarstki, a uwierzcie- nie raz już tak miałam. Jedynym minusem według mnie jest brak regulacji długości, przez co ciężko jest dopasować ją do ręki, jednak jakość i dobre wykonanie produktu nadrabia wszystko! :)
Tak jak wspomniałam, bransoletka jest tak uniwersalna i pasować będzie do wszystkiego. Zarówno dla osób młodych, jak i dorosłych. Jeżeli jesteś zainteresowana kupnem tego modelu zapraszam TUTAJ . 








You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Śliczna bransoletka :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biżuterię :-) mam podobną bransoletkę ;-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka rzeczywiście jest świetna! I zgadzam się, że to taki troche must have każdej dziewczyny! Pasuje Ci:* Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolczyki (szczególnie w języku) naszyjniki, bransoletki... Mam sporą kolekcję podobnych :)

    http://lifeofbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest teraz na topie ,jest bardzo fajna. Podoba mi się! :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/09/ostatnie-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka świetna! Super wpis :* !
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny rzecz ;)
    http://dderyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarki-Cudoo !!! http://amatorkazdj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna bransoletka ! ;*
    xprincessxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarki cudne :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Brasoletka super, swietny wpis, tez bym chciala kiedys dostac taka propopozycje wspolpracy :(

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta bransoletka a otien znam i nawet czytałam o ich programie partnerskim

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka, ale czy partnerstwie z tą firmą można napisać własną opinię na temat ich sklepu, czy tylko pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.