Rutyna.

22:45

Hej, ostatnio długo nie pisałam. Co mogę wam powiedzieć po tak długim czasie? W moim życiu nic nie było ostatnio na miejscu. Blog, przyjaźń i tym bardziej nie ja. 
Szkoła wcale w niczym nie pomogła, wręcz przeciwnie. Codziennie wstaje o 6, a wracam po godzinie 17. Już na początku roku wiedziałam, że nie będzie łatwo. 
Przez parę dni nie potrafiłam czerpać z niczego przyjemności. Nawet gdy dobrze się bawiłam, to moja głowa była pełna myśli. Staję teraz przed wyborem szkoły, egzaminami gimnazjalnymi...
Czyli ciągłe zmiany. Boję się ich, Boję się każdych zmian, a jednocześnie do nich dążę. Jednak mimo wszystko wiem, że jest osoba, która na prawdę będzie potrafiła mi pomóc. Tym kimś jest nikt inny jak Michał. Wiem, że jest przy mnie zawsze. Jak nie ciałem to duchem i wiem, że nie zostanę z tym wszystkim sama.
I co?
Jak widzicie, właśnie napisałam post. To właśnie jego zasługa. Dzięki niemu jestem wesoła i szczęśliwa. 





Ważną sprawą jest jeszcze to, że wybrałam się w środę po szkole z Milenką i jej suczką na sesję zdjęciową. Jak już pewnie wiecie- podjęłam współpracę z firmą Dresslink. W piątek doszła mi od nich paczka i rzeczy są naprawdę genialne! Zamówiłam cudowną sukienkę, torebkę, bransoletkę oraz wisiorek.
Dużym plusem jest już obsługa klienta. Moją opiekunką jest przemiła osóbka- Slina. Odpowiada na każde moje pytanie (nie zawsze jej angielski jest perfekcyjny, ale po wczytaniu się w tekst można wywnioskować o co chodzi). Paczkę dostałam po jakiś 10 dniach od zamówienia, więc i czas oczekiwania jest normalny. Najbardziej zależało mi na sukience, która najbardziej przykuła moją uwagę. Niestety moje obawy się potwierdziły- sukienka kiepsko się na mnie układa. 

Kolejnym (bardzo znaczącym) plusem jest to, że rzeczy są solidnie zapakowane.  



Sukienka jest śliczna. Gdy ją zobaczyłam w sklepie od razu wiedziałam, że muszę ją mieć! Wybrałam kolor zielony, najbardziej mi odpowiadał. KLIK Do sukienki dodają pasek.
Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobrej jakości! :)










Torebka KLIK, która idealnie pasuje do sukienki również nie jest w najgorszym stanie. Prezentuje się bardzo ładnie. Jedyną wadą jest "łańcuch", w który od czasu do czasu mogą wkręcić się włosy.





Naszyjnik KLIK i bransoletka KLIK podobają mi się mimo wszystko najbardziej. Bardzo stylowe, wpadły w mój gust.






SUKIENKA: KLIK       TOREBKA: KLIK       NASZYJNIK: KLIK 
BRANSOLETKA: KLIK

Jak się wam podobają zdjęcia i ubrania? ; ) Co o nich sądzicie?
Link do bloga Mileny: http://bialorude.blogspot.com/

You Might Also Like

17 komentarzy

  1. Piękne zdjecia <3 ! Świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane ;) cudowna sukienka i życzę weny :* nie ty jedyna przyjeżdzasz tak późno ze szkoły :( http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) Pięknie wyglądasz w tej sukience!
    Czy mogłabyś poklikać również u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane:
    4.49
    3.41
    1.55
    1.30
    liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są śliczne *-* a ta sukienka jest boska. Nie dziwię ci się, że gdy ją zobaczyłaś od razu ją kupiłaś zrobiłabym to samo.

    Ściskam xx
    Niepowtarzalna

    Ps. Zapraszam do mnie
    http://zycie-jest-jedno06.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna sesja i super sukienka. Bizuteria takze mi sie strassznie podoba!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rutyna jest beznadziejna. Nienawidzę jej.
    Pięknie piszesz, śliczne zdjęcia.
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna dziewczęca stylizacja! Ślicznie Ci w tym kolorze :)
    Prześliczne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.