Coś zupełnie nowego...

11:47

Stwierdziłam, że wraz z tą dosyć istotną zmianą w moim życiu, którą było zakończenie gimnazjum, zmiany przydadzą się również tutaj. Mój blog to ważna część mojego życia. Towarzyszy mi już półtora roku. Nie jest to jakoś długo, ale też nie krótko. Śmiało już mogę powiedzieć, że swoją przyszłość chcę wiązać z blogiem i może właśnie YouTube...


1. A no właśnie, YouTube. Nowość, która zostaje wprowadzona w moje życie. Kanał już istnieje. Możecie go zasubskrybować klikając → TUTAJ ←. Nie ma tam jeszcze żadnego filmu (mimo wszystko każda subskrypcja to dodatkowa motywacja). Pojawi się zapewne w wakacje. Mam zamiar kupić dobry aparat z możliwością nagrywania, więc jak widzicie- zdjęcia również będą bardziej profesjonalne. 

2. Kolejną sprawą jest grupa czytelnicza. Jeżeli chcesz w niej być, podyskutować ze mną, z innymi osobami, to nie czekaj, kliknij → TUTAJ ←. Myślę, że taka grupa pozwoli wam bliżej poznać mnie, mi was...:) 

3. Korzystając z okazji, chciałabym powiedzieć, że od paru dni mam już dwa instagramy, oraz dwa snapy. Jedno konto jest przeznaczone mojemu blogowi, a drugie życiu prywatnemu. Na obydwa oczywiście was zapraszam. 
Instagram:
PRYWATNY: nosiemaaq
BLOGOWY: aq_blog
Snap:
PRYWATNY: nosiemaaq
BLOGOWY: aq_blog




4. W WAKACJE NIE WYKONUJĘ DESIGN'ów!
Tak jak już napisane jest nawet w zakładce "Design", w okresie letnim robię sobie "urlop". Nie wiem czy nawet i po wakacjach będę miała czas na zajmowanie się czyimś blogiem. W nowej szkole chcę zacząć się uczyć od początku, od pierwszych dni, ale o tym w innym poście. Skupmy się na tym, że moje lenistwo sięga nieba. Nie chce mi się grzebać w kodach HTML itd. To wszystko zniechęciło mnie do tego stopnia, że nawet mój szablon zleciłam komuś zupełnie innemu.  Nika, wykonałaś kawał dobrej roboty! Dziękuję! :)

5. Przez ten okres wakacyjny na moim blogu pojawi się wiele nowości. Nowe serie. Mam już wiele pomysłów. Pracuję nad realizacją paru projektów, do których na pewno zaproszę innych blogerów. W parę zaangażuję również osoby, które boga nie posiadają. Chciałabym, żebyście nie zdziwili się, gdy w niedalekiej przyszłości jakaś notka pojawi się również w języku angielskim. :)

6. Wiele niespodzianek, na które warto czekać. Zabawa, humor i nagrody. Żeby nie przegapić, to śmiało można zaobserwować. :)

7. Od pewnego czasu jestem na dwóch snapach blogerskich. Jednym z nich jest wape23, na którym pojawiam się w każdy wtorek. :)
Natomiast drugim bae-blog dzielę niedziele z Martyną. :)



8. Przypominam, że niedługo mam zamiar zrobić Q&A, więc możecie mi zadawać pytania w komentarzach pod postem. Jest to szansa na bliższe poznanie mojej osoby. :) 


You Might Also Like

27 komentarzy

  1. W tym roku ja tez skończyłam gimnazjum powstało wiele zmian w moim życiu idę do technikum i zastanawiam się co będzie dalej. Wpadnę na Tw Youtuba. I będę regularnie oglądała filmiki :) Na pewno także wpadnę na Tw snapa oraz insagrama. I z niecierpliwością czekam na Q&A.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A może by tak połączyć dwa ig? No wiesz wtedy czytelnicy będą mogli cię lepiej poznać. Także skończyłem gimnazjum i sam boje się przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że zdecydowałaś się na coś nowego. Dałam Ci już suba i czekam na filmiki! :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać niespodzianek oraz nowych serii! i oczywiście pierwszego filmiku na YouTube!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać niespodzianek oraz nowych serii! i oczywiście pierwszego filmiku na YouTube!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście też zaczęłam dużo zmieniać jak i w wyglądzie moim, to w postępowania i nastawieniu do blokowania. Zachęciłaś mnie do obserwacji Twojego bloga-czekam na nowe obiecane serie.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez zaczęłam wprowadzać zmiany :) Kilka pytań do Q&A :
    1. Dlaczego zaczęłaś blogować?
    2. Jakie są twoje marzenia?
    3. Gdzie chciałabyś najbardziej pojechać i dlaczego?
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem osobą, która nie ogranicza się do jednej rzeczy i kocha wyzwania. Blog jest moją pasją. uwielbiam oglądać YT - każdy znajdzie coś dla siebie, jest wiele niesamowitych osób- w moim przypadku kanały urodowe- które mają ogromne talenty i wiele mogę się od nich nauczyć- ich kanały mają niewyobrażalnie wysokie liczby osob które je ogląda tak jak ja- mam nadzieje, ze i ty zyskasz grono takich odbiorców, pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczny design :D A ja czekam na twój film na yt ! Sama zastanawiam się czy założyć swój kanał i robić flmy z makijażem, ale jeszcze nie jestem pewna czy dałabym rade :D Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko co zaplanowałaś Ci się uda :D

    Pytania do Q&A : Od kiedy sama robisz design i jak się do tego nauczyłaś ? Kto jest dla CIebie największą inspiracją? Skąd bierzesz pomysły na posty ?

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Założenie youtuba to poważna sprawa. Pokazywanie swojego życia poniekąd na pokaz. Z drugiej strony również wielka frajda i tzw "fejm".
    Jestem bardzo ciekawa efektu filmików i również czekam na pierwszy film! :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję cię na instagramach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytania:
    1. Jak opisałabyś siebie w 3słowach?
    2. Czym jest dla ciebie blog?

    Powodzenia z kanałem, lecę zostawić suba:)!

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wprowadzeniu zmian. Jestem ich bardzo ciekawa!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że masz kanał na yt.
    Pytania :
    1. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?
    2. Skąd pomysł na bloga?

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. co do snapa to ja bym nie mogla prowadzic go :D
    mam za mało czasu na takie rzeczy xd yt zapewne odwiedze... a moje pytania to:
    1. Wiązesz jakąś przyszłość z blogiem ?
    2. Kiedy masz zamiar skończyć z internetem ?
    3. Gdzie chciałabyś zamieszkać ?

    OdpowiedzUsuń
  16. To trochę jest zmian :) Ja dwa lata temu skończyłam gimnazjum, ale teraz w nowej szkole poznasz nowych ludzi ;)
    A o czym dokładnie będzie vlog? Jeśli mnie zainteresuje to zasukskrybuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To trochę jest zmian :) Ja dwa lata temu skończyłam gimnazjum, ale teraz w nowej szkole poznasz nowych ludzi ;)
    A o czym dokładnie będzie vlog? Jeśli mnie zainteresuje to zasukskrybuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo widzę, że zmiany! To bardzo dobrze, bo człowiek potrzebuje zmian :D Zaraz lecę dać follow na ig, bo bardzo ciekawy :) A i oczywiście snap, snap również :D Czekam na filmik! Pozdrawiam :D

    https://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swojego bloga również prowadzę już 1,5 roku i jestem z nim bardzo związana :) I po wakacjach się chyba do Ciebie zgłosze o desing :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak fajnie z tym youtubem, sama kupuje sobie teraz nowszy sprzęt (z nikona d3100 na d5100) aby lepiej sie nagrywało :3 mam nadzieje ze bedzie ci sprawiał tak damo dużo radości jak blog 💗
    Queenxfangle.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, świetna sprawa z youtubem! Będę obowiązkowo oglądała, jak tylko pojawi się filmik. Trzymam kciuki za ogarnianie tych wszystkich kont, a także za vlogowanie! Design bloga jak zwykle idealny *.*
    Pozdrawiam i zapraszam - http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy chciałabyś coś zmienić w swoim blogu ?
    Co najbardziej lubisz we wakacjach ? :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanie do Q&A - Skąd wzięłaś pomysł na prowadzenie bloga? Ktoś Cię zainspirował?
    fajny pomysł z YT.
    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe plany. Ja zastanawiam się nad założeniem prywatnego instagrama ale to jeszcze nie wiem ^^
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach piękne plany, podziwiam za youtube. Samej mi przeszło kiedyś to przez głowę, ale chyba zbyt bardzo się wstydzę i zbyt bardzo nie lubię siebie w kamerze... Powodzenia!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wychodze z zalozenia, ze zmiany sa zawsze dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia z Q&A :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.