W poszukiwaniu szczęścia! :)

18:25

Pisałam już w poprzednim poście, ze w okresie wakacyjnym będę organizowała jeszcze więcej akcji, w które będę angażowała innych blogerów i nie tylko. "W poszukiwaniu szczęścia" jest jedna z takich "wydarzeń blogosfery". Zapraszam do zapoznania się z treścią, może kogoś z was to zainteresuje. :)


O co chodzi?
Blogerzy, którzy chcą wziąć udział w akcji piszą post dotyczący tego co sprawia im szczęście, co daje uśmiech na twarzy. Mogą to być zdjęcia miejsc, przedstawienie swojej pasji, przedstawienie osób. Liczy się kreatywność, zaangażowanie i chcieć pomocy innym!


Dlaczego pomocy innym? 
Często widzę pełno osób, które s smutne. Czy to w tramwaju, czy w parku... Widzę je dosłownie wszędzie. Czasami te osoby maja smutek na twarzach. Ja rozumiem, mógł ktoś umrzeć, rozstałaś się z chłopakiem... Okej. Mimo wszystko powinno się w tych sytuacjach szukać czegoś, co poprawi humor, a nie bardziej zdołują. Taka smutna osoba czasem takich sposobów może szukać tu, w internecie. Może całkiem przypadkowo ten ktoś trafi własnie na twój post, może dzięki temu się uśmiechnie. Czym więcej tego typu "pocieszających sposobów", tym większa szansa, ze kolejny człowiek znów się uśmiechnie. 

Kto może pomoc? 
Każda osoba posiadająca bloga, kreatywna i chętnie niosąca pomoc. 

Co z tego będziesz miał? 
Satysfakcję, że mogłeś jakoś pomoc. Jedna osoba, której pomysł będzie najbardziej kreatywny i najciekawszy otrzyma ode mnie pocztówkę z mojego miasta.  Dodatkowo po otrzymaniu wszystkich linków napisze post z podziękowaniami. 

Do kiedy można przysyłać linki z postami? 
Z dniem 15 sierpnia zamykam listę kandydatów. :) 

Gdzie wysyłać linki? 
Na mojego Facebooka. Niestety będę potrzebowała później kontakt z każdym uczestnikiem, dlatego tworze konwersacje, aby mieć was wszystkich pod ręka. :)

Lik do FB: https://www.facebook.com/agata.jankowska.790 

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. Bardzo podoba mi się taka akcja! Jeśli znajdę trochę czasu to chętnie wezmę w niej udział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku!♥ Świetny pomysl! <3 Z checia wezme udzial! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł, chyba wezmę udział :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wezmę udział 😘
    https://afraidblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, chyba wezmę udział. A co do smutku... Ludzie często mi mówią czemu jestem smutna itp, a ja po prostu idąc ulicą czy siedząc i coś robiąc wcale nie jestem smutna, ale zamyślona...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Ja chyba również się przyłączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej akcji jest mega cudowna.
    Sama chciałabym wziąć w niej udział :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. akacja wydaj się być super :)
    Jednak ja na razie powstrzymam się od wzięcia w niej udziału, ponieważ sama do końca jeszcze nie wiem co sprawia mi największą radość i szczęście w życiu. Ale z chęcią poczytam co uszczęśliwia innych

    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo świetny pomysł!! Akcja zapowiada się super! https://llifebypatt.blogspot.com/2016/07/powrot-do-rutyny.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. o KURCZĘ ALE FAJNY POMYSŁ ! :D
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł,bardzo fajna akcja i super post !! pozdrawiam :)
    https://llifebypatt.blogspot.com/2016/07/wam-wszystkim-dzis-troche-chciaam-wam.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. super akcja, ciekawy pomysł :) pomyślę nad wzięciem udziału, zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł :)
    Ktoś, komu jest smutno nie dostrzega tego, że wokół jest naprawdę tyle ludzi i rzeczy, które szybko mogą przywrócić uśmiech na twarzy :)
    Bardzo lubię siatkówkę, więc gdy zobaczyłam nazwę bloga, od razu postanowiłam wejść :)

    Zapraszam do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, w końcu jakaś fajna akcja,postaram się wziąć udział,co mi szkodzi? :D
    Kreatywności nigdy nie za mało, dziękuje Ci za tą akcje!:*
    Pozdrawiam i zapraszam ->http://azalean00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wezmę udział w akcji. Pomysł genialny. wystarczy tak niewiele! ta satysfakcja, że pomogłam, już się cieszę. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na akcje.
    Co do ilości smutnych ludzi, jest ich naprawdę dużo, a najwięcej tych młodych..choć starsi też coraz rzadziej się uśmiechają..trochę przykre.

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.