Wszystko jest nowe...

02:09


W blogosferze obecna jestem już przez prawie dwa lata. Przez ten okres czasu dużo rzeczy się nauczyłam, wiele zrozumiałam i zupełnie inaczej spojrzałam na świat.
Na pewno uległo zmianie moje myślenie dotyczące przyszłości z blogiem. Nie wiem ile będzie trwała moja obecność tutaj, nie powiem Wam kiedy wstawię swój ostatni i pożegnalny post. Wiem jednak jedno - chcę, aby trwało to jak najdłużej.
Ponieważ blogowaniem chciałam zająć się już na poważnie, robić to już bardziej profesjonalnie wykupiłam własną domenę. Myślę, że to dobry początek.
Oczywiście cały czas działam na bloggerze, tylko pod innym linkiem. Wpisując mój adres w wyszukiwarce nie musicie się już męczyć. Co prawda stary adres (siatkareczkablogaq.blogspot.com) ma ustawione przekierowywanie. Nadal jest aktywny. Teraz jednak zamiast wpisywać tego długiego adresu i wyczerpującej końcówki blogspot'a możecie po prostu zapamiętać moje imię i nazwisko. Tak łatwiej, prawda?

Cały czas pracuję nad jakością zdjęć. Jak wiecie w wakacje kupiłam aparat, od tamtego czasu zdjęcia nie są robione już telefonem. Z czasem będę kupowała coraz lepszy sprzęt, pewnie poprawi się również technika robionych fotografii.
Pracuję nad tym tak samo jak nad jakością postów. Pewnie zauważyliście zmianę przez półtora roku? Piszę zupełnie inaczej, poruszam nowe tematy. Ciągle pracuję nad nowymi seriami.

Wraz z nową domeną zmieniłam szablon bloga. Właściwie to nie ja, a Monika z http://www.strong-power.pl/ Wpadajcie do niej, bo jej blog jest naprawdę godny polecenia. Musicie się ze mną zgodzić, odwaliła kawał dobrej roboty. Prawda?

Przy okazji chcę Wam podziękować z całego serduszka za 2.000 obserwacji na Instagramie! Jest to dla mnie bardzo ważne! Zbiera sie Was coraz więcej! Zarówno tutaj, jak i w innych social media. Jesteście najlepsi! :)

You Might Also Like

32 komentarzy

  1. Mam nadzieję, że zostaniesz jak najdłużej!
    Myślę, że wykupienie swojej domeny to bardzo dobry początek! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też powoli wprowadzamy zmiany, a tobie życzymy jak najdłuższego blogowania :-)

    Pozdrawiamy
    elsslyne.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jesteś tu już bardzo długo, powodzenia w dalszym blogowaniu i gratuluję 2 tysięcy na ig! własna domena to super sprawa

    http://sloncezachmura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku tyle czasu ! gratuluję własnej domeny. ! 2 tysiące oby i więcej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) I dwóch tyś. na insta oraz prawie dwóch lat na blogu :) Wygląd bardzo ładny, za co należą się brawa autorce :) Myślę, że kupno własnej domeny - jest poważnym posunięciem :) Dlatego powodzenia w dalszym blogowaniu~!
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Woo, gratuluję, sama planuję już od jakiegoś czasu przejść na własną domene! :) Powodzenia w blogowaniu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i świetne pomysły masz na ten rok i przyszły i moim zdaniem bloguj dalej bo masz talent tak jak prawie wszyscy :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany często są dobre. I u Ciebie też są jak najbardziej pozytywne. Bardzo podoba mi się ten nowy design, a nowa domena, to też super pomysł! Oby więcej takich plusów.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysły są cudowne! Bardzo nam się podoba twoja kreatywność :) Zmiany to coś normalnego. Czasem są one konieczne i bardzo pomocne :) Gratulujemy sukcesów kochana ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję sukcesów! Oby tak dalej!
    Chciałabym z Tobą popisać na temat wykupienia domeny, przekierowywania stron, bo jestem nie za bardzo kumata. XDD Jak coś to pisz: ma.triste.avenir@gmail.com

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wiem jak to jest. Sama widzę jak pisałam kiedyś, jakie były zdjęcia, a to co jest teraz - zupełnie inny świat.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Pozdrowienia,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie mów, że mogłabyś napisać pozegnalny post! Nawet jak będziesz mieć 30 lat i zupełnie dorosłe życie, to będziesz mogła prowadzić bloga, choć oczywiście bardziej "dojrzałego" i może o czymś zupełnie innym!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super szablon i gratuluję tylu obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie byłam z Tobą wcześniej to na pewni zauważyłabym tą zmianę. Fajnie, że się starasz robić to jak najlepiej umiesz. Powodzenia i sukcesów :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dwóch lat ^^
    Oby tak dalej!
    Pozdrawiam 💗

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 2 lat. Bardzo fajny post, szczery, prosto z serca. Kocham takie. Życzę kolejnych lat prowadzenia bloga i sukcesów
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Powodzenia.
    Obserwuję!
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam kilka Twoich postów, niektóre nawet z przed roku więc stwierdziłam, że wszystko co chciałam powiedzieć powiem Ci tutaj. Świetny blog. Fajnie napisane posty, czytasz świetne książki! I naprawdę zdrowe i mądre podejście do świata. Cieszę się, że tu trafiłam i będę wpadać częściej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Gratuluję 2000 na ig :)
    Co do bloga - bardzo fajnie, że wprowadzasz zmiany, patrząc na twoje wcześniejsze posty rzeczywiście widać progres :* A design cudowny, taki inny.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w blogosferze też jestem dwa lata. Tego bloga prowadzę jednak od niedawna.Przez ten okres również się nauczyłam, poznałam wspaniałych ludzi.Co do jakości zdjęć - trening czyni mistrza.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje 2k na IG! :) Przejście na własną domenę to z pewnością dobry początek zmian, sama planuję to od jakiegos czasu, jednak ciągle coś odwodzi mnie od tego pomysłu :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zmian, przejscie na własną domenę to duży krok, jednak znaczący tyle, że traktujesz blogowanie na poważnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście ta domena blogspot jest męcząca i też zastanawiam się nad zmianą domeny,Gratuluję ci tych 2lat,ja w świecie blogowania jestem już pół roku,przez ten czas też dużo się nauczyłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Super blog! Życzę samych sukcesów oraz najdłuższego blogowania! <3

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zmiany a zwłaszcza na lepsze! Te na gorsze trzeba akceptować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczne gratulację! :) To spory sukces! Życzę dalszych pociech z bloga i instagrama. :)

    Hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy z nas nie wie ile będzie trwać blogowanie... Czasami zdarza się że przerywamy a później wracamy... Kto wie? Może wrócimy po kilku latach??

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w świecie blogowania jestem kilka ładnych lat, od bloga na onecie, az tu na blogerze:) zmiany na duże plus :) 2000 obs na insta? Gratuluje! Jak tylko dorwę sie do insta to Cie zaobserwuje :) powodzenia kochana! I bloguj jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że na poważnie bierzesz blogowanie! I gratuluję 2k na insta! ;p

    obserwuje
    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje ;p

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez chce przeniesc sie na wlasna domene, pierwsze zdjecie... Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki aparat kupiłaś? To zdjęcie w poście jest nim zrobione? Jeśli tak to robi całkiem niezłe fotki ;) Poza tym, ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń

Agata Jankowska - wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.